• Svar på tråden Någon som har erfarenhet av TAKO barnvagn?
  • Kevinsmamma

Jag har provat sittdelen på min son. Liggdelen inte provad än då lillebror fortf är i magen. Men jag är nöjd! Det enda är att jag måste vänja mej vid att det inte är svängbara hjul.

• Adidas16

Min sambo är sugen på en Tako vagn dock har vi inte kikat så intensivt ännu för det är långt kvar. Dock står de på dessa såhär "Svängbara framhjul i 360 grader, går givetvis att låsa vid behov". Men vet inte om jag vill ha svängbara, riktigt skönt men hur kul är det på vintern? Byter man hjulen då? För på Tako ser dem iaf ut på bild att vara rejäla vissa vagnar är hjulen jättesmå. Så då kan man ju låsa dem och köra relativt bra men dem vagnar, men med de små, måste vara svårt!?

• MeNoLike

Vad är det som skiljer sorterna? Jag har läst lite men hittar ingen större skillnad. Bilbarnstol med på ena sorten å va?

• Vitsippa80

Vi har en Tako Jumper X och är supernöjda! Smidig och tar sig fram lätt överallt, i stan likväl som på skogsvägar. Det enda negativa jag har att säga är att varukorgen och den skötväska som medföljer är lite små.

Vi beställde vår direkt från butik i Polen, betalade då bara 3000 inkl frakt, funkade mkt bra och vagnen levererades till dörren efter 1 v.

• MeNoLike

Både varukorg och skötväska liten gör MIg inget, ska mer ha vagnen för att ut å gå typ. Jaså det var billigt jag tyckte det var billigt på sidan jag länkade där uppe. Har du länk till det vitsippa80?

Svar på tråden Någon som har erfarenhet av TAKO barnvagn?