• rebekkahansson

Bra resesajt som hjälper dig välja hotell

Hej, Jag vill tipsa om resesajten Zoover som hjälpt mig många gånger att få inspiration när jag väljer hotell. Här lämnar resenärer själva omdömen efter att de har bott på ett hotell - man kan alltså göra det själv också. Det är roligt och behövligt att se vad andra människor tyckt om hotell som man har tänkt att boka. Bra att jämföra med reklam som bara säger att allt är perfekt. Bra tips och inspiration! Kolla här ifall ni är intresserade (sök t ex land som ni är intresserade av, eller hotellnamn): www.zoover.se/ Hoppas ni gillade tipset och ha det gött!
  • Svar på tråden Bra resesajt som hjälper dig välja hotell
  • Hackad på FL

Nästan alla omdömen på Zoover är på Holländska (i alla fall på de hotell jag kollat) och tycker för övrigt sidan är svår och krånglig att hitta på, den innehåller  en blandning av sidor på svenska och engelska samt har obefintlig information om företaget. Totalt sett känns den inte färdig och inte förtroendeingivande.
    Föredrar själv Tripadvisor för omdömen och Booking.com, Hotells.com m.fl. för både omdömen och bokningar samt Trivago.com & Reseguiden.se för att hitta bra priser.

• evaoregon
    Hackad på FL skrev 2012-08-07 14:01:12 följande:
    Nästan alla omdömen på Zoover är på Holländska (i alla fall på de hotell jag kollat) och tycker för övrigt sidan är svår och krånglig att hitta på, den innehåller  en blandning av sidor på svenska och engelska samt har obefintlig information om företaget. Totalt sett känns den inte färdig och inte förtroendeingivande.
    Föredrar själv Tripadvisor för omdömen och Booking.com, Hotells.com m.fl. för både omdömen och bokningar samt Trivago.com & Reseguiden.se för att hitta bra priser.
    Jag kollade också sidan och tyckte inte heller om den.  Jag gillar när det finns massvis med omdömen om samma hotell för de kan man se vad gästerna klagade på och få en bättre uppfattning.  Ett omdöme om hotellet räcker inte för mig och så var det med många hotel på Zoover.  
Svar på tråden Bra resesajt som hjälper dig välja hotell