-
-
Svar på tråden Bra resesajt som hjälper dig välja hotell
-
Zoover är bra. Vill man jämföra priser på hotell, är www.hotellin.se bättre!
-
www.tripadvisor.se använder jag
-
Jag också. Där finns det lite fler omdömen än på Zoover.lotties skrev 2012-08-06 20:03:19 följande:www.tripadvisor.se använder jag
-
Nästan alla omdömen på Zoover är på Holländska (i alla fall på de hotell jag kollat) och tycker för övrigt sidan är svår och krånglig att hitta på, den innehåller en blandning av sidor på svenska och engelska samt har obefintlig information om företaget. Totalt sett känns den inte färdig och inte förtroendeingivande.
Föredrar själv Tripadvisor för omdömen och Booking.com, Hotells.com m.fl. för både omdömen och bokningar samt Trivago.com & Reseguiden.se för att hitta bra priser. -
Jag kollade också sidan och tyckte inte heller om den. Jag gillar när det finns massvis med omdömen om samma hotell för de kan man se vad gästerna klagade på och få en bättre uppfattning. Ett omdöme om hotellet räcker inte för mig och så var det med många hotel på Zoover.Hackad på FL skrev 2012-08-07 14:01:12 följande:Nästan alla omdömen på Zoover är på Holländska (i alla fall på de hotell jag kollat) och tycker för övrigt sidan är svår och krånglig att hitta på, den innehåller en blandning av sidor på svenska och engelska samt har obefintlig information om företaget. Totalt sett känns den inte färdig och inte förtroendeingivande.
Föredrar själv Tripadvisor för omdömen och Booking.com, Hotells.com m.fl. för både omdömen och bokningar samt Trivago.com & Reseguiden.se för att hitta bra priser. -
Samma här.lotties skrev 2012-08-06 20:03:19 följande:www.tripadvisor.se använder jag
-