• Anonym (Smal)

Seriös fråga om era bajskorvar

Hur tjocka bajskorvar har ni? Mitt barn är 3 år och har bajskorvar som är ungefär 4 cm i diameter . När jag haft oturen att få se andra människors korvar så brukar de vara ungefär 4-5 kanske större i diametern. Min är och har dock alltid varit ungefär lika breda som en kattbajs, dvs ca 1 cm i diameter . Jag mÅste med andra ord ha en ovanligt smal ändrats ,vilket borde förklara varför analsex är totalt omöjligt att genomföra trots att alla säger att det bara gäller att göra på rätt sätt. Vi har ju olika storlekar på allt annat på kroppen så det borde ju gälla därbak också?

• Svar på tråden Seriös fråga om era bajskorvar
  • Anonym

Ledsen men har inget bra svar.
    Brukar inte ha måttband med mig när jag bajsar.

• taquine

Ehh handlar din TS om bajskorvar eller analsex? Tror faktiskt utan att vara expert att storleken på bajskorvar har mest med att göra vad och hur mycket man ätit. En liten nyfiken fråga bara, vilka korvar tittar du på förutom ditt barns?

Bryt inte ensam Bryt ihop
  • Fia 28

Jag har inte studerat mitt bajs, men har märkt på systersonen då han gick på pottan att han hade enormt stora kablar. Sånna som jag tror jag själv skulle spräcka ändtarmen av, men han verkar inte ha några problem med det =). 1 cm låter minimalt, men om det har med storleken på ändtarmen att göra har jag inte den blekaste aning om.

• Anonym (mitt bajs)

Mina bajskorvar är olika. Ibland är det runda pluttar, stenhårda, ibland mer 'fluffiga' och svåra att spola ner, verkar som om det är en massa luft i dem. Ibland en jkla jättelång korv som det känns som om jag bajsar ur mig for ever ibland är de kanske 5-10 cm långa och 2-5 cm  diameter, ibland 115 cm men ungefär samma diameter.
    Ibland är konsistensen som chokladpudding och det är jäkligt irriterade för då får jag inte ut allt och kan torka mig i en evighet men ändå kommer det lite mer för varje gång. (Jag hatar att sitta länge på toa)

Besvarar det din fråga?

Ang detta med analen så läste jag någonstans att analen kan bli 10 cm i diameter så analsex torde vara möjligt för alla men alla slappnar inte av eller gör rätt fast de tror det. Å andra sidan är inte analsex nödvändigt det går bra ändå

• Anonym (Smal)
    ruccoless skrev 2012-08-02 13:19:42 följande:
    Ehh handlar din TS om bajskorvar eller analsex? Tror faktiskt utan att vara expert att storleken på bajskorvar har mest med att göra vad och hur mycket man ätit. En liten nyfiken fråga bara, vilka korvar tittar du på förutom ditt barns?

Mest handlar det bajskorvar, men utvecklades till analsexfunderingar. Har aldrig sett så smala bajskorvar som hos mig själv. Andras bajskorvar har jag råkat på inomvården, sett i bajjamajjor eller när när nÅn glömt spola på toan. Jag tror inte det är möjligt alls för alla att tänja ut den till 10 cm utan skador. Jag kanske är missbildad eller nåt .
  • Anonym
    Anonym (mitt bajs) skrev 2012-08-02 13:31:00 följande:
    Mina bajskorvar är olika. Ibland är det runda pluttar, stenhårda, ibland mer 'fluffiga' och svåra att spola ner, verkar som om det är en massa luft i dem. Ibland en jkla jättelång korv som det känns som om jag bajsar ur mig for ever ibland är de kanske 5-10 cm långa och 2-5 cm  diameter, ibland 115 cm men ungefär samma diameter.
    Ibland är konsistensen som chokladpudding och det är jäkligt irriterade för då får jag inte ut allt och kan torka mig i en evighet men ändå kommer det lite mer för varje gång. (Jag hatar att sitta länge på toa)

Besvarar det din fråga?

Ang detta med analen så läste jag någonstans att analen kan bli 10 cm i diameter så analsex torde vara möjligt för alla men alla slappnar inte av eller gör rätt fast de tror det. Å andra sidan är inte analsex nödvändigt det går bra ändå

115cm
  • Anonym (mitt bajs)
    Anonym skrev 2012-08-02 13:48:58 följande:

115cm
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH Nej, 15 ska det vara 
  • Anonym
    Anonym (mitt bajs) skrev 2012-08-02 14:02:42 följande:
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAH Nej, 15 ska det vara 

hahahahahahaha dooog lite när jag läste 115 cm
  • fläta

Hemorrojder, cancer och irrtable bowel syndrome är några tillstånd som kan vara orsak till smal avföring. 

• Anonym (mitt bajs)
    Anonym skrev 2012-08-02 14:03:18 följande:

hahahahahahaha dooog lite när jag läste 115 cm
    Jag med när jag såg att jag missat Såg framför mig hur det stack upp ur toan så jag fick stå för att få ut det sista. Usch ingen trevlig syn....
  • Anonym (Viktigt)

Det är viktigt att slå ett getöga på sin avföring då och då för att kunna märka förändringar i tid, inget pinsamt med det. Ts, de här encentrimetrarna du pratar om bajsar jag sällan ut, ofta uppkommer de om jag varit förstoppad en kortare tid. Kan du ha interna (vad heter det?) hemorrojder då du endast levererar i denna storlek?

• Anonym (Smal)

Har inga magproblem eller hemorojder, och har producerat dessa smala korvar så länge jag kan minnas.

• Anonym (Viktigt)
    Anonym (Smal) skrev 2012-08-02 14:32:56 följande:
    Har inga magproblem eller hemorojder, och har producerat dessa smala korvar så länge jag kan minnas.
    Om det alltid sett ut så ska du inte oroa dig det är förändringar man ska uppmärksamma. Du kanske är i smal i rören eller något.
Svar på tråden Seriös fråga om era bajskorvar