• Anonym (blivande make?)

OK med storkukad strippa på möhippa

Jag har fått reda på att under min blivande frus möhippa har man planerat att förlusta sig med en storkukad man som ska strippa de skulle även få slicka av grädden från hans kuk. 
    Ska man acceptera eller ska man ställa in bröllopet?

Jag fick inte ha nån strippa på min svensexa  

• Svar på tråden OK med storkukad strippa på möhippa
  • studentbruttan29

Vaddå, du fick inte ha en strippa men hon får? Låter ju eehm..rättvist. 
    Varför ska de slicka kuken på han för, ska din fru slicka hans kuk?

Jag skulle ringa och avbeställa tönten bakom ryggen på blivande frugan, 

• MeNoLike

Om du inte fick ha en strippa för henne tycker inte jag att hon ska få ha det heller om du inte tycker ATt det är okej.
    Jag tycker att slicka grädde från någon annans könsorgan är lite väl. Men vanlig stripp skulle jag tycka var okej

• Anonym (Äckligt)

Säger som i den andra tråden som ´handlar om samma sak fast tvärtom..=) Det är äckligt att köpa sexuella tjänster. Men det är väl inte din fru som ordnat detta?? Säg att du vill att hon säger att hon inte vill ha detta....

• Millan83

Skulle protesterat, helst om du inte "fått"! Men inte är det väl hennes fel? Eller har hon själv planerat hippan? Prata med den ansvarige.

• Anonym

Hahaha, komiskt att det för ovanlighetens skull är möhippan som går all in!
    Nej det är inte okej, lika billigt som det är att ha strippa på svensexa är det på möhippan.

• nenapena

Jag tycker verkligen inte du ska acceptera det. Lika lite som hon vill att du skulle ha en strippa gnuggandes i ditt knä vill du ha en kuk i din blivande frus fejs. Jag tycker du ska säga det till henne.

• Fia 28
    Millan83 skrev 2012-08-02 15:01:02 följande:
    BTW, hade det varit bättre med en minisnoppad man?
    Jag tänkte detsamma. Liten eller stor, hade aldrig i livet slickat grädde av en stippas kuk!!
  • Puma87

Om din blivande fru älskar dig så kommer hon inte slicka av någon grädde från någon annans kuk än din. Och vad ere för oseriös strippa som dom anlitat?

Kitty 081003
  • Millan83
    Fia 28 skrev 2012-08-02 15:02:51 följande:
    Jag tänkte detsamma. Liten eller stor, hade aldrig i livet slickat grädde av en stippas kuk!!
    Förlåt också mina fördomar, men jag tänker automatiskt kvinna när jag hör ordet "strippa". Finns det öht en manlig form av ordet tro?  

Såg direkt framför mig en kvinnlig strippa med jätteballe! Det hade ju varit lite oväntat och ovanligt! 
Svar på tråden OK med storkukad strippa på möhippa