• Lavish

Hur torkar du röven?

Föreställ dig att du är på fest. Du har blivit bjuden av en person du inte känner jättebra, kanske en kollega eller bekant genom ett intresse. Du känner inte heller personerna på festen så bra. Än så länge har du trevligt, men det är tidigt på kvällen och fortfarande lite stelt.

Nu måste du skita. Du väntar på din tur till toaletten, bajsar en rejäl sats lös skit som kletar ner röven ordentligt. Sen upptäcker du att det inte finns något toalettpapper, eller något annat papper alls, på toaletten.

Vad gör du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur torkar du röven?
  • Fia 28

Jag sätter mej aldrig ner utan att kolla att det finns papper först.

• The past is now
    The past is now skrev 2012-08-02 15:13:58 följande:
    Annat: Tittar ALLTID om det finna toapapper innan jag sätter mig.

Finns...måste nog klippa mina långa naglar nu..hrmff..
  • Lavish
    Fia 28 skrev 2012-08-02 15:14:21 följande:
    Jag sätter mej aldrig ner utan att kolla att det finns papper först.
    Haha okej men föreställ er att ni hade väldigt bråttom den här gången och inte hann det.
  • Fia 28
    Lavish skrev 2012-08-02 15:15:05 följande:
    Haha okej men föreställ er att ni hade väldigt bråttom den här gången och inte hann det.
    Det går så automatiskt så det skulle inte hända. Men OM det ändå hade hänt så hade jag använt handduschen, sånna här vi i nästan alla wc här i Finland.
  • ForReal

Valde annat. Skulle duschat underdelen i duschen om sådan fanns eller annars med tvål och vatten i handfatet på nåt sätt :) 

• stingrocka

Eftersom jag alltid har min handväska med mig in på toa..måste fixa sminket..så är det inga problem-har nämligen alltid näsdukar i den.

Och ja, är jag på en fest där jag inte känner folk så väl tar jag med handväskan på toa..

• Lavish
    ForReal skrev 2012-08-02 15:21:36 följande:
    Valde annat. Skulle duschat underdelen i duschen om sådan fanns eller annars med tvål och vatten i handfatet på nåt sätt :) 
    Hmm skulle man försöka med handfatet, åtminstone jag, ser jag framför mig möjligheten att handfatet går sönder/lossnar från väggen.
  • Sven Justus

Tummen.

Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
Svar på tråden Hur torkar du röven?