Regnkläder/ dagis för 80 i storlek
Verkar inte hitta något i barn i den storleken,
Någon med tips?
Behöver regnkläder;
kollat hm inget lindex och lite överallt men bara från 86 och det har jag massor i.
Verkar inte hitta något i barn i den storleken,
Någon med tips?
Behöver regnkläder;
kollat hm inget lindex och lite överallt men bara från 86 och det har jag massor i.
Pops skalkläder
Har denna skaloverall till min dotter från kappahl kaxs, finns i storlek 74-86 på baby. (har även köpt de nya skalkläderna som finns på pojk/flick jacka & byxa då jag gillar denna så mycket!) overallen kostar 349kr
Inte i galong dock om det var det du var ute efter. Min tjej är liten i storlek har 80nu och är 19månader, ska börja fsk nu om två veckor, har regnkläder i galon hemma men som du säger är minsta storlek 86 och de drunknar hon i.
är jättenöjd med denna, främst att det är en hel overall och inte tvådelat. Fungerar utmärkt både vår och höst, bara komplettera med fleece under kyligare dagar :) vind och vattentät, läs mera här. Vet att även lindex har en snarlik men inte testat den. supernöjd med denna iallafall :) http://kappahl.se/article/overall_388157
Abeko har bra regnkläder i den storleken.
Vi har ett galonställ från Abeko i stl 80. Vi köpte det begagnat så jag vet inte var de normalt sett säljs. Tror även att det fanns galonställ från Bamse (lindex?) i stl 80 när vi köpte vårt.