Svårt att bli gravid 😔
Hej jag behöver bara vädra mina känslor, jag har en pojke på 7 år och en flicka på 6 år. Jag har alltid velat ha en stor familj. När jag fick mitt första barn var jag ung 21 år och det var ned hjälp av pergotime stinuleribg efter 2 års försök 😔 när jag fick min son var jag överlycklig. Jag skyddad aldrig mig eftersom min läkare sa att jag har svårt att bli gravid och struntade att skydda mig. Men det va tur det för året efter så fick jag min underbara flicka. Sen när min dotter fyllde 4 år ville vi ha barn igen. Då försökte vi i ett år men det gick inte, fick börja igen med pergotime stimulering blev gravid på första försöket. Överlycklig var jag, men efter det hade gått nio månaders väntan i v39 så dog min dotter i magen 😥😥😥😥 förra året. Mina barn som hade räknat dagarna och som vi hade gjort i ordning allt var puts borta. Efter min dotter gick bort var vi på bana igen blev gravid igen efter ett år med pergotime men tyvär även det slutade i missfall. Nu äntligen har det gått tre månader efter missfallet fick jag min första mens. Måste vänta min tredje mens innan jag kan börja igen med pergotime. Är så ledsen bara är det någon där ute som har varit samma situation som jag. Jag har tappat min gnista att skaffa barn, jag vill så hemsk gärna ha en lite att gosa med 😔