• Växjömamma1976

Prisvärt hotell i Stockholm med sköna sängar ???

Snälla, någon som kan tipsa mig om ett mysigt, bra hotell i Sthlm med sköna sängar. SkrattandeJag tycker att alla hotell jag har bott på har ganska hårda sängar. Skrikandes

Nära centralstationen eller Östermalm hade varit det bästa!!

Kram

(¯`°?.¸ ღ♥ Samuel - älskar dej ♥ღ ¸.?°´¯) Min blogg: bloggermum.blogg.se
  • Svar på tråden Prisvärt hotell i Stockholm med sköna sängar ???
  • Växjömamma1976

Diplomat såg jättemysigt ut med de höga, gammaldagsa fönstrena men i dyraste laget :/

• hotten

nordic sea hade nog hästens sängar om jag minns rätt. mjuka å sköna. ligger mittemot centyralstationen brevid arlanda express. dock gillar jag inte hotellet så mycket annars..

• Växjömamma1976

Hotten
    gillar du inte hotellet? Varför?

• Växjömamma1976

är det ngn som känner till ett "bättre" vandrarhem i Sthlm eller omtyckt? ;)

• Elins mamma 2010

Hotell Riddargatan bodde vi på nyligen, det ligger på Östermalm. Sängarna är mjuka, trevlig personal, god frukost och fräscht rum. Vi betalade 1250 kr för ett rum i den nyrenoverade delen så inte jättebilligt kanske men hotellet har ju bra läge också :)

• hotten
    Växjömamma1976 skrev 2012-08-06 04:27:59 följande:
    Hotten
    gillar du inte hotellet? Varför?

jag vet inte bara inte så trivsamt, stökigt i lobbyn osv.. :) bott där bara 2 ggr.

Ett bättre (mycket bra, fått priser som sveriges bästa) vandrarhem har du ju "STS fridhemsplan", riktiga sänga i alla rum (inga våningsängar) å sköna  (dock bodde jag i deras svit, den gången jag bodde där).  
  • Anghammarad

De flesta bättre hotell väljer att köpa sängar av god kvalitet. De kör dock nästan alltid med hårda sängar eftersom det ofta är den minsta gemensamma nämnaren som gäller och de flesta föredrar lite hårdare sängar. Jag vet att förr så tillverkade Hästens särskilda "hotellsängar" som var väldigt hårda.

• hotten
    Anghammarad skrev 2012-08-06 10:22:33 följande:
    De flesta bättre hotell väljer att köpa sängar av god kvalitet. De kör dock nästan alltid med hårda sängar eftersom det ofta är den minsta gemensamma nämnaren som gäller och de flesta föredrar lite hårdare sängar. Jag vet att förr så tillverkade Hästens särskilda "hotellsängar" som var väldigt hårda.

jaså, fyy va taskigt! :) hemskt med hårda sängar ju. Men det förklarara ju de svinhårda hemska sängarna som jag sov på ett hotell i Göteborg som skulle vara hästens sköna sängar...
Svar på tråden Prisvärt hotell i Stockholm med sköna sängar ???