• MimmiLina

Hur förvarar ni er smutstvätt?

Skulle behöva lite tips på snygga förvaringsmöjligheter.

Som det är nu har vi vanliga sånadär vita metallkorgar i ett stativ liksom. Föga snyggt.

Om ni har bilder så skulle det vara kul att se!

• Svar på tråden Hur förvarar ni er smutstvätt?
  • Sandreli

har ju inga bilder, Mimsan, men min smutstvätt sitter uppkrupen på flyttkartonger här, kanske ett tips? Mycket chict och "inne"

• Mika86

Vi ha en tvättkorg i en garderob bara, enkelt då vi bor i lägenhet o måste konka bort allt till tvättstugan.
    O så är det en erderob som bara är hängare i så det finns inga hyllor så halva hade ju varit oanvänt annars

• Jennie Brunflo

Vi har en vanlig tvättkorg i plast. En blå...som blivit trasig så det ska inhandlas en ny.....

• Dinturiel

Tvættkorgar från Ikea, och en blå tvættunna med lock. Men de ær så fruktansvært roliga att leka med tycker våra barn, så tvætten ligger mest utpsridda øver hela lægenheten...
    Vet inte hur många gånger per dag jag plockar ihop det

• MimmiLina

Haha sandreli, mja jag tänkte mig en mer permanent lösning.

Ja, man skulle ju kunna ha tvätten i garderoben faktiskt...det är ju en tanke... men då måste man komma på nåt att ha i det tomma utrymmet som blir efter tvättkorgarna, haha!

• varfördåför

har haft en "snygg" tvättkorg från ikea, men nu då vi flyttade så blev det bara så att tvätten hamnade i en banankartong och det har blivit så att vi nu använder sagda banan kartong som tvättkorg

tidigare då vi inte hade tvättstuga så hade vi tvätten i klädkammaren så var det aldrig någon som såg den.. tror inte att det finns snyggasätt att förvara tvätten.. man måste iaf ha lock på tunnan om det ska se någotsånär trevligt ut

• anne h

Jag har "Sortera" från Ikea (finns på deras hemsida, www.ikea.se )
    Jag har först två stora på varandra, sedan en låg, det är två såna staplar uppställda bredvid varandra dvs totalt 6 lådor.
    (behöver jag säga att det blir ganska mycket tvätt här?...)

• Nyfiken gul

vi bor i villa o vi har en tvättkorg ståendes i trappen ner till källaren där tvättmaskinen står... dörren ner till källaren är alltid stängd o nästan alltid låst så det är bara vi som springer där..

vår älsta dotter har en egen tvättkorg i flätad pil på sitt rum...

• Lotlas

Vi har tvättmaskin i lägenheten, så vi har tvätten i en tvättunna från IKEA i badrummet. När jag bodde ensam hade jag den i garderoben i en sådan där blå IKEA-kasse. Det var smidigt att bara lyfta ut den när det var dags att gå till tvättstugan!

• MimmiLina

Såna där tvättkorgar i rotting är ju skitsnygga, men hur länge håller dom liksom?

Svar på tråden Hur förvarar ni er smutstvätt?