16 år och mamma söker vänner från kristianstad
Hej Malin heter jag och är 16år blev mamma för 3månader sen till vår lille son William. bor en bit från Kristianstad och hade varit skoj att få träffa nya vänner:)
Hej Malin heter jag och är 16år blev mamma för 3månader sen till vår lille son William. bor en bit från Kristianstad och hade varit skoj att få träffa nya vänner:)
Jag bor i Hörby så det är ju en liten bit, fast det går ju buss till Kristianstad! :)
Haha, kanske kan passa på att berätta att jag nyss fyllt 18 och har en dotter som är 1,5 år :)
Det inget om det är sån ålders skillnad :)hade varit kul och på ett café och prata lite alltid kul att få träffa nytt folk :)
Det gör inget om det är sån ålders skillnad* hade varit kul och gå till ett café. Blev lite fel i dom meningarna haha :)
Äsch, är du född 95 så är jag ju bara ett år äldre. Haha :) Jo det hade varit kul! Jag kan alltid komma till Kristianstads station (tror jag bussen stannar?) Men sen hittar jag absolut ingenstans i hela kristianstad, haha :)
Haha ja det blir det nog dom bygger ju så man fattar ingenting :) men jag har väldigt ont om pengar denna månaden så ja kommer inte till kristianstad men du kan ju alltid komma till min lilla by haha ;)
Denna månaden är det också väldigt mycket för mig men vi kan ju se nästa? =) Var bor du någonstans mer exakt?
Ja det hade gått bra:) jag bor i sibbhult :)
Oj, det var långt! :P
Ja det är en bra bit :p
Haha :)