• Viktoria1

Namnet My =)

Hej!
    Jag och min sambo gillar namnet My väldigt mycket.
    Det är inte jätte viktigt för oss att namnet funkar internationellt, men lite.. " My name is My" är lite knepigt...
    Vad tycker ni?
    Eller har ni förslag på liknande namn? Vi har även tänkt på Molly, men gillar My mer!
    Tacksam för svar!

• Svar på tråden Namnet My =)
  • Miss P71

Min syster heter MY. Jag gillar hennes namn..

• Sasse

My är fint, och ni båda gillar ju det så inget att tala om :D

• Cornellia
    Viktoria1 skrev 2012-08-05 11:31:25 följande:
    Hej!
    Jag och min sambo gillar namnet My väldigt mycket.
    Det är inte jätte viktigt för oss att namnet funkar internationellt, men lite.. " My name is My" är lite knepigt...
    Vad tycker ni?
    Eller har ni förslag på liknande namn? Vi har även tänkt på Molly, men gillar My mer!
    Tacksam för svar!
    Det blir bara knasigt när man skriver det, det låter ju inte lika när man säger det.

(heter själv My)
  • Bebisfeb

Vår heter My! Lite knepigt att ropa! Det blir lätt Mysan! Vi har gått många komplimanger för namnet! Och inte stött på ngn annan med namnet.. Ta My :)

• Viktoria1

Tack för de positiva kommentarerna! Vad gulligt med Mysan!

Vi har precis börjat försöka men kan inte sluta tänka på namn ändå och My känns väldigt bra=)

• Cornellia

Sant, väldigt många säger faktiskt mysan istället för mitt namn, personligen avskyr jag tyvärr det, men tycker man att det är gulligt så ska man givetvis använda det.

• Viktoria1

Jag vet att det är längesen det skrevs i tråden, måste bara berätta att den 16 maj föddes vår underbara dotter; My =)  

Svar på tråden Namnet My =)