• Anonym (Bullish)

Varför är bullfittan överlägsen andra fittformer ? / Killar

Är det bara för den sköna motstudsen man bjuds på ? Upplever även att de har bättre sug pga sin konstruktion - har då aldrig träffat på en slapp bull. Va säger ni grabbar ?

• Svar på tråden Varför är bullfittan överlägsen andra fittformer ? / Killar
  • Anonym (?)

Vad menas med en bullfitta egentligen? Är det när venusberget är tjockare som det blir en bullfitta, eller när blygdläpparna är stora? Länka gärna en bild på en bullfitta :)

• Anonym (Bullish)
    Anonym (?) skrev 2012-08-05 13:26:18 följande:
    Vad menas med en bullfitta egentligen? Är det när venusberget är tjockare som det blir en bullfitta, eller när blygdläpparna är stora? Länka gärna en bild på en bullfitta :)

Bull är bull. Bilder vet jag inte om man får länka, tror inte det. Ja liten kulle som stötdämpare ung.
    När du sett en vet du vad som menas
  • Anonym (?)

Okej men då har jag en bullfitta då. Haha :D

Jag tror absolut man får länka, har sett många trådar där folk länkar till sexrelaterade saker.
    Men jag förstod inte riktigt din TS. Tycker du bullfittor är bättre eller vad menar du?  

• Anonym (Bullish)
    Anonym (?) skrev 2012-08-05 15:45:29 följande:
    Okej men då har jag en bullfitta då. Haha :D

Jag tror absolut man får länka, har sett många trådar där folk länkar till sexrelaterade saker.
    Men jag förstod inte riktigt din TS. Tycker du bullfittor är bättre eller vad menar du?  

Hu?

Självklart!

Bullfittor är ubersköna, som lyxvarianten på en bil. Mjukt vid stötar o något slags löjligt skönt baksug andra saknar.
    Tror det är riktigt småskaffade killar som inte kommer förbi bullen som inte fattar prylen

Har du bull - skratta dej lycklig!  
  • Anonym (?)

Okej det låter ju bra, jag har alltid skämmts lite för det. Men nu är jag 27 och mer tillfreds med min kropp :)

Hur menar du med baksug? *försöker och försöker föreställa mig men fattar inte* :D
    Sen tror du verkligen det är så med alla?  

• Anonym (Gillar bullar)
    Anonym (Bullish) skrev 2012-08-05 13:11:24 följande:
    Är det bara för den sköna motstudsen man bjuds på ? Upplever även att de har bättre sug pga sin konstruktion - har då aldrig träffat på en slapp bull. Va säger ni grabbar
    Motstudsar och baksug? Hmmm... Har aldrig tänkt på det, men nu när jag gör det så visst. Det ligger lite i det du säger, TS. Min fru har en underbar bullfitta och nog studsar det till lite när jag kör in kuken i botten. Baksugskänslan beror kanske på att tjejen får bättre tryck runt kuken tack vare bullarna när hon kniper än mer "normala" fittor. Eller? Äsch!! Vad vet jag? Det enda jag med säkerhet vet är att det jag tänder på när jag knullar min fru är synen av min kuk åka in och ut mellan blygdläpparna. Tack vare bullarna kan man se tydligt hur läpparna jobbar runt kuken. Sen är hon duktig på att knipa också, så när hon vill att jag ska spruta i henne säger hon inget. Hon bara kniper till extra hårt några gånger och då är det kört. Bara att kapitulera
  • OlleSQ

En bullfitta är som gjord för att knullas hårt. Det behövs väl ingen mer motivation än så? :D

• Anonym (kvinna)

Ha ha, låter bra, är det därför både jag och min sambo har så underbar sexFlört (om jag nu har en bullfitta, undrar var gränsen går??)

• lille Birger

Jag sökte på bullsnippa på wikipedia för att se hur de ser ut, men då kom jag till vanlig vagina.

• Majjagräddnos

Jaha. Under alla mina år har jag aaldrig hört att "bullfitta" varit ngt positivt. Däremot bakmusad har jag hört av "alla" är det bästa...

Svar på tråden Varför är bullfittan överlägsen andra fittformer ? / Killar