Varför är bullfittan överlägsen andra fittformer ? / Killar
Är det bara för den sköna motstudsen man bjuds på ? Upplever även att de har bättre sug pga sin konstruktion - har då aldrig träffat på en slapp bull. Va säger ni grabbar ?
Är det bara för den sköna motstudsen man bjuds på ? Upplever även att de har bättre sug pga sin konstruktion - har då aldrig träffat på en slapp bull. Va säger ni grabbar ?
Vad menas med en bullfitta egentligen? Är det när venusberget är tjockare som det blir en bullfitta, eller när blygdläpparna är stora? Länka gärna en bild på en bullfitta :)
Okej men då har jag en bullfitta då. Haha :D
Jag tror absolut man får länka, har sett många trådar där folk länkar till sexrelaterade saker.
Men jag förstod inte riktigt din TS. Tycker du bullfittor är bättre eller vad menar du?
Okej det låter ju bra, jag har alltid skämmts lite för det. Men nu är jag 27 och mer tillfreds med min kropp :)
Hur menar du med baksug? *försöker och försöker föreställa mig men fattar inte* :D
Sen tror du verkligen det är så med alla?
En bullfitta är som gjord för att knullas hårt. Det behövs väl ingen mer motivation än så? :D
Ha ha, låter bra, är det därför både jag och min sambo har så underbar sex (om jag nu har en bullfitta, undrar var gränsen går??)
Jag sökte på bullsnippa på wikipedia för att se hur de ser ut, men då kom jag till vanlig vagina.
Jaha. Under alla mina år har jag aaldrig hört att "bullfitta" varit ngt positivt. Däremot bakmusad har jag hört av "alla" är det bästa...