Åååh världens bakfylleångest
Åh finns det något värre? var ute igår med några vänner och blev kanonfull. Var ganska ledsen över en kille så jag försökte nog dränka känslorna i alkohol...inte så smart! Har aldrig varit så full i hela mitt liv. Lämnade mina vänner, vinglade runt ensam på stan då jag inte kom in på någon krog för jag var för full. Blev utslängd, träffade en hel drös med barndomskompisar som jag stod och pratade med hur länge som helst, berättade om killen jag är kär i och vilken idiot han varit för dem...har inte pratat med dessa människor på 2 år...dom måste tyckt att jag var dum i huvudet. Söp bort mitt körkort och kontokort. Upptäckte att kortet var borta när jag satt i taxin påväg hem..har ingen aning om hur jag gjorde för att ta mig ur den situationen! Kom hem, spydde i trappan och i sängen. Jätte mysigt att vakna idag, verkligen!! Fick också höra att jag sagt till mina vänner som jag gick ut med att jag hellre ville vara med mina barndomskompisar. Och fått massa sms nu på morgonen där folk frågar hur jag mår då de sett mig på stan. Hemskt? HEMSKT. Någon annan som har erfarenhet av bakfylleångest?????