• Anonym (ÅNGEST)

Åååh världens bakfylleångest

Åh finns det något värre? var ute igår med några vänner och blev kanonfull. Var ganska ledsen över en kille så jag försökte nog dränka känslorna i alkohol...inte så smart! Har aldrig varit så full i hela mitt liv. Lämnade mina vänner, vinglade runt ensam på stan då jag inte kom in på någon krog för jag var för full. Blev utslängd, träffade en hel drös med barndomskompisar som jag stod och pratade med hur länge som helst, berättade om killen jag är kär i och vilken idiot han varit för dem...har inte pratat med dessa människor på 2 år...dom måste tyckt att jag var dum i huvudet. Söp bort mitt körkort och kontokort. Upptäckte att kortet var borta när jag satt i taxin påväg hem..har ingen aning om hur jag gjorde för att ta mig ur den situationen! Kom hem, spydde i trappan och i sängen. Jätte mysigt att vakna idag, verkligen!! Fick också höra att jag sagt till mina vänner som jag gick ut med att jag hellre ville vara med mina barndomskompisar. Och fått massa sms nu på morgonen där folk frågar hur jag mår då de sett mig på stan. Hemskt? HEMSKT. Någon annan som har erfarenhet av bakfylleångest?????

• Svar på tråden Åååh världens bakfylleångest
  • Anonym

Hahaha förlåt att jag skrattar ts. Men det ÄR INTE hela världen. Lär av dina misstag istället. Och blicka framåt. Du är knappast den första och sista som gjort bort dig på fyllan. Själv stod jag och helt ogenerat tafsade på en vakt och hånglade upp en annan när jag var ca 20. 

• Anonym (ÅNGEST)

Åh jag vet.. men just nu vill jag bara sjunka under jorden. Tänker på hur det måste sett ut, vad jag har sagt till folk och att de måste ha tyckt att jag är helt körd i huvudet.

• Anonym

Åh TS! Jag skulle just skriva en sån här tråd själv... var på fest med en kille jag är intresserad av och ja, det gick åt helvete förstås. Jag blev dryg, besserwissrig och efterhängsen. FyFAN!

• Anonym
    Anonym (ÅNGEST) skrev 2012-08-05 15:38:55 följande:
    Åh jag vet.. men just nu vill jag bara sjunka under jorden. Tänker på hur det måste sett ut, vad jag har sagt till folk och att de måste ha tyckt att jag är helt körd i huvudet.
    Jag visade brösten mitt på stan en gång på fyllan. Sen kråktes jag i en papperskorg . Därefter drog jag hem en kille som jag sen red i soffan när min mamma kom in. Snacka om ångest dagen efter=(
  • Anonym (#4)

det värsta är ju att jag har ångest inför personer som jag kommer att träffa igen. Jag har såå ingen aning om vad de tycker nu. :s och killen gillar mig inte, så det är ju extra ångest.

• Anonym (flashback)

På min 18 årsfest var jag fullast på hela festen och hade nyligen blivit singel, jag hade tydligen stått och skrikit ut "Jaaag vill haaaa kuuuuuk!!" mitt på gräsmattan där ALLA som vi umgicks med satt... DET var pinsamt!!

Så TS bakfylleångest är du inte ensam om att ha haft men jag vet att det är lika jobbigt ändå, krya på dig {#emotions_dlg.flower}  

• emelielj

Haha ångesten är riktigt jobbig och hemsk, för en själv.
    I efterhand kommer du skratta. Om ett tag!
    Jag har också gjort bort mig på fyllan haha men jag återkommer om det :)

• Border

Ts, jag lider av ångestsyndrom och för min del behöver det inte ens hända något särskilt eller vara så att jag dricker speciellt mycket för att få bakfylle ångest.
    Ta det lugnt och låt det gå några dagar så går det över. Du var full, ts, alla kan göra bort sig på fyllan 

• Anonym (händer alla)

Tänk på att de flesta du träffade antagligen också va rätt fulla och det hände säkert en del annat den kvällen för dem med så de minns säkert inte så mycket av vad du sa eller gjorde. Så brukar jag tänka ;)

• Anonym (jojo)

Det bästa är väl att bara erkänna att man var pinsam i så fall?

När ni ses nästa gång:

"Hej! Hur är det? bla bla..

Du, bara en sak- snälla glöm förra gången vi sågs, jag var full och döpinsam då, jag vet det.
    Men så är det att vara jag ibland, man får försöka leva ändå, haha!

Ha det bra!"

Det är oftast bara om man själv förnekar eller skäms jättemycket som det blir kul för andra att skvallra
    eller pika en.

• Anonym

Oj-oj-oj, fylleångest har jag haft flera gånger! När man supit bort viktiga saker, typ nycklar eller mobilen. Eller när man typ träffat killen man var kär i på krogen och ba "Jag har aaaalltiiiid gillat dig, jag har stalkat dig på facebook i flera år" Men men, så länge man inte varit dum eller sagt något elakt är det väl egentligen ingen fara? 

Svar på tråden Åååh världens bakfylleångest