• Fjorgynn

Är en vit heterosexuell man per definition hotfull?

Tanken slog mig när jag läste detta reportage:
    http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=1646&artikel=5216765

I går fick flera personer smyga ut bakvägen under ett seminarium för att dom kände sig hotade och nu säger många besökare att de också känner sig rädda. 

Detta pga det som hände i detta klipp:

">

Det förekom alltså inget hot, men folk kände sig ändå hotade av de vita männens närvaro.
    Det väcker frågan: Är vita heterosexuella män per definition hotfulla bara genom sin närvaro?

• Svar på tråden Är en vit heterosexuell man per definition hotfull?
  • Anghammarad

HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHA!!!!

Detta var en av de bättre trådstarter en SD anhängare gjort här. Det roligaste är att du inte har en susning om hur  totalt u i det blå du är. Tack också för att du gav mig tillfälle att se en helt otroligt rolig video som visar upp mänsklig dumhet på en helt ny nivå.

• Fjorgynn
    Anghammarad skrev 2012-08-05 16:15:42 följande:

HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaHA!!!!

Detta var en av de bättre trådstarter en SD anhängare gjort här. Det roligaste är att du inte har en susning om hur  totalt u i det blå du är. Tack också för att du gav mig tillfälle att se en helt otroligt rolig video som visar upp mänsklig dumhet på en helt ny nivå.

Ja visst är den bra Cool

Hur menar du att jag är totalt i det blå?

Folk blev så fullkomligt skärrade och rädda av de två vita männens närvaro att de, citat fick:  smyga ut bakvägen under ett seminarium.
    Vilka empiriska fakta finns det som stödjer denna rädsla?

Svar på tråden Är en vit heterosexuell man per definition hotfull?