Har du använt slicklapp?
Var inne på Expressen och läste sexfrågespalten:
www.expressen.se/index.jsp&a=507562
Nu är detta inte aktuellt för mig eftersom jag är gift och endast har sex med min man men ni singlar- använder ni slicklapp?
Var inne på Expressen och läste sexfrågespalten:
www.expressen.se/index.jsp&a=507562
Nu är detta inte aktuellt för mig eftersom jag är gift och endast har sex med min man men ni singlar- använder ni slicklapp?
Hahaha.. det hade jag aldrig hört talas om!!
Ja, eller nej, min sambo har använt det (homemade plastfolie), när jag var nypiercad och egentligen inte fick ha sån kontakt..
Hade en med vaniljsmak som jag fick i en "godispåse" för lesbiska en gång, dock aldrig använt.
aa.. läste minsann att man inte ska använda plasfolie.. inte riktigt samma sak.. bakterier kommer emellan iaf eller va det stod ;-P
>waersta> Det var över ett år sen och än verkar det ha funkat bra iallafall :D
Lillsnutta. Aoiiiiu!! Gjorde det inte ont att pierca sig där?
Slicklapp???
Äh, då kan vi skita i hela grejjen!!
Tyvärr inte. Konstigt egentligen, eftersom jag alltid var noggrann med kondom (back in the single days...) Fast på den tiden hade jag inte ens hört talas om konceptet slicklapp.
Danbala- ja egentligen borde det ju vara lika naturligt men jag har aldrig hört att någon använt det tidigare.
Tjejen fick en sån när hon skrev ett arbete i gymnasiet om könssjukdomar och då ville vi prova den....
Den rekomenderas inte.
Kunde lika gärna haft en yllesocka emellan.
Den smakade inte någonting (tror att det stod hallonsmak på paketet)
Så låt bli och kör naturellt istället
det är väl en relativt ny grej som RFSU kom med för några år sedan...är flata men har inte använt någon hehe har fast förhållande så känns aningens onödigt...
Anonym 7181068:
Mjo, köra utan kan man ju, men det var ju den där lilla könssjukdomsrisken som kanske inte bör ignoreras.
Slcklapp?
Aldrig i livet!!!
Slicklapp?
Vilket jäkla gnäll!!! Men det är hemskt smidigt med slicklapp! Man kan slicka den överallt, även på offentliga platser. Smakar plast? Strunt i det! Du har "sex" iaf.
Och...vad behöver ett ungt svenskt par idag för att få världens mest befriande känsla? Jo!
Kondom, slicklapp, vaselin, salva 1, salva 2, salva 3, kräm A och kräm B!
Snälla! Glöm inte hjälmen!
*Men asgaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarv*