• Anonym

Hur spela svår på ett sätt som gör än extra attraktiv

Ska man svara  på sms men inte fråga något tillbaka så man bara verkar självupptagen/ointresserad

Inte svara alls

Fråga om vad det är för fel på personen

Eller hur gör man med någon som man vill ha för  att inte verka desperat???

• Svar på tråden Hur spela svår på ett sätt som gör än extra attraktiv
  • Mariohn

Man är sig själv och försöker inte spela varken svår, lätt eller något alls. Att vara genuin och trygg i sig själv och med vad man vill är det sexigaste som finns. Undrar du något, fråga. Undrar du inget för tillfället, fråga inget bara för att du vill ha ett sms tillbaka. Hör av dig när du vill berätta något eller undrar något. Har du inget att berätta, hör av dig bara för att du vill och var ärlig med det.

• Anonym

Finns inget värre än tjejer som ska spela si eller så...man märker det snabbt och tappar intresset!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 00:09:34 följande:
    Finns inget värre än tjejer som ska spela si eller så...man märker det snabbt och tappar intresset!
    Hur märker man det? Jag kör ofta med stilen att "jag vill bara knulla dig, visst att du är trevlig men tro inte att jag är intresserad bara för det"
  • Anonym (o_O)
    Anonym skrev 2012-08-06 00:15:48 följande:
    Hur märker man det? Jag kör ofta med stilen att "jag vill bara knulla dig, visst att du är trevlig men tro inte att jag är intresserad bara för det"
    du spelar (?) lättfotad och hoppas att det får folk på fall? eh..jadu..hur brukar det gå?
  • adaeze

Själv skulle jag ju vilja ha en kille som gillade mig för den jag är och inte för den han tror jag är pga nåt spel jag spelar. Men men.. alla är vi olika. Det är väl bara att svara som du vill. Sen behöver du ju inte vara efterhängsen för det

• Anonym

Finns det människor som känner sig uppmuntrade och får ett ökat intresse för en person som ställer en fråga som lyder: "Vad är det för fel på dig?" Själv skulle jag överhuvudtaget inte ha kontakt med någon som uttrycker sig på ett så oförskämt sätt. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 00:09:34 följande:
    Samma gällande killar....blir bara trött och irriterad.

Visa att du är intresserad eller lägg ner!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 16:43:47 följande:
    Samma gällande killar....blir bara trött och irriterad.

Visa att du är intresserad eller lägg ner!

Ja, gäller självklart oss män också men eftersom jag inte flirtar med män pratade jag bara om kvinnor. Tycker såna spel är löjliga oavsett vem som kör dem. Är hellre ärlig och blir dumpad faktiskt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 00:15:48 följande:
    ööhhhh?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 16:35:06 följande:
    Finns det människor som känner sig uppmuntrade och får ett ökat intresse för en person som ställer en fråga som lyder: "Vad är det för fel på dig?" Själv skulle jag överhuvudtaget inte ha kontakt med någon som uttrycker sig på ett så oförskämt sätt. 
    Ja och inte gör det att man blir extra attraktiv heller. Om TS ställer den frågan kommer garanterat inget sms tbx. Som man frågar får man svar.
  • Anonym

Jag blir glad när jag känner att nån gillar mig och är intresserad. Varför inte visa att du gillar personen? Om någon får mig att tro att den inte är intresserad så börjar jag dra mig undan och ställer mig in på att det inte ska bli nåt. Om någon skulle spela svårfångad med mig så hade det troligtvis inte blivit nåt för jag vill inte vara efterhängsen och jobbig. Jag gillar att känna mig efterlängtad och omtyckt. Man är förstås olika...

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 22:26:08 följande:
    Jag blir glad när jag känner att nån gillar mig och är intresserad. Varför inte visa att du gillar personen? Om någon får mig att tro att den inte är intresserad så börjar jag dra mig undan och ställer mig in på att det inte ska bli nåt. Om någon skulle spela svårfångad med mig så hade det troligtvis inte blivit nåt för jag vill inte vara efterhängsen och jobbig. Jag gillar att känna mig efterlängtad och omtyckt. Man är förstås olika...

Håller med dig.
Svar på tråden Hur spela svår på ett sätt som gör än extra attraktiv