• pennangrön

Ont i pannan och ögon

Hej!
    Har ont i min panna, inte högt upp utan i höjd med ögonbrynen det går även ont i/bakom huvudet. Ibland gör det ont i huvudet, men inte hela tiden, någon som vet vad detta beror på? Inte så mysigt, ganska störande och besvärande.

Mår bra psykiskt!

Tack på förhand..

• Svar på tråden Ont i pannan och ögon
  • pennangrön
    Lumo skrev 2012-08-06 09:30:43 följande:
    Migrän eller bihåleinflammation?

Hoppas inte det är migrän.. Och vid bihåleinflammation är man inte förkyld då? För förkyld har jag inte varit! :)
  • Ema86

kan det va problem med synen? om du har glasögon, fel styrka eller nå. eller rent av kanske behöver ..

lycka till

• pennangrön
    Ema86 skrev 2012-08-06 09:43:57 följande:
    kan det va problem med synen? om du har glasögon, fel styrka eller nå. eller rent av kanske behöver ..

lycka till
    Har faktiskt linser, men dem är det nog inget fel på. var hos optikern för någon månad sen bara.
  • Katitzi

Så där kan jag få innan migrän anfall. Ibland flera veckor innan. Ibland går det över ibland resulterar det i migrän. Det kom första gången när jag var.28

• pennangrön
    Katitzi skrev 2012-08-06 10:09:44 följande:
    Så där kan jag få innan migrän anfall. Ibland flera veckor innan. Ibland går det över ibland resulterar det i migrän. Det kom första gången när jag var.28

Hoppas inte att det är migrän i mitt fall, tycker så synd om dem som har migrän. Däremot nu så börjar jag få väldigt ont i huvudet..
  • Venne

Ta huvudvärkstabletter innan det blommar ut till full migrän. DÅ blir det desto svårare att få stopp på det. 

• Katitzi
    pennangrön skrev 2012-08-06 10:20:07 följande:
    Hoppas inte att det är migrän i mitt fall, tycker så synd om dem som har migrän. Däremot nu så börjar jag få väldigt ont i huvudet..

Behöver ju inte vara migrän.. Men pröva att dricka vatten och lägg dig att vila när du kan finns ju om olika styrka på anfallen också och vare sig det är migrän eller vanlig värk så kan vila mildra hoppas det går över
Svar på tråden Ont i pannan och ögon