• Brago

Söker träffsäkert medium runt Dalarna/Västmanland!

Vill komma i kontakt med pålitligt/träffsäkert medium runt Dalarna, Västmanland eller runtikring dessa områden.

En fördel om du själv varit i kontakt med dessa så du vet att det denne sa stämde om dig.

• Svar på tråden Söker träffsäkert medium runt Dalarna/Västmanland!
  • Brago

Ingen som vet någon??

Går även bra med kontakt via telefon  

• Menaren

Terry Evans håller till i Fanthyttan utanför Lindesberg. Lång väntan dock.

• R Franklin
    Menaren skrev 2012-10-22 14:35:28 följande:
    Terry Evans håller till i Fanthyttan utanför Lindesberg. Lång väntan dock.
    Han är dessutom knappast speciellt pålitlig eller träffsäker. Han är en bedragare och ett patrask.
  • Menaren
    R Franklin skrev 2012-10-23 15:24:58 följande:
    Han är dessutom knappast speciellt pålitlig eller träffsäker. Han är en bedragare och ett patrask.

Jaså? Någon källa på det? Har du sett han arbeta IRL?
  • Menaren

Han visar dock stor kunskap på tvn t.ex. Det okända. Är det fake tycker du eller? Varför hänger du i dom här trådarna när du verkar vara skeptiker egentligen?

• R Franklin
    Menaren skrev 2012-10-23 18:55:32 följande:
    Han visar dock stor kunskap på tvn t.ex. Det okända. Är det fake tycker du eller? Varför hänger du i dom här trådarna när du verkar vara skeptiker egentligen?
    Frågar du om jag tycker att ett okritiskt, populistiskt och vinklat program som saknar all form av objektivitet och ifrågasättande är fake? Öhm ja, precis som allting annat på tv (I princip) så är det inte en realistisk eller för den delen rättvis skildring av vad som verkligen händer som tittaren får se. Tittaren får se det som produktionsbolaget tror ger mest tittarsiffror, att inbilla sig något annat är oerhört naivt.

Du verkar vara skeptiker egentligen? Vadå egentligen, jag är skeptiker.

Men det hindrar mig inte ifrån att vara intresserad av det ockulta och övernaturliga, det tvingar mig bara att ifrågasätta saker och ting jag köper de övernaturliga förklaringarna.
  • Menaren
    R Franklin skrev 2012-10-23 22:33:07 följande:
    Frågar du om jag tycker att ett okritiskt, populistiskt och vinklat program som saknar all form av objektivitet och ifrågasättande är fake? Öhm ja, precis som allting annat på tv (I princip) så är det inte en realistisk eller för den delen rättvis skildring av vad som verkligen händer som tittaren får se. Tittaren får se det som produktionsbolaget tror ger mest tittarsiffror, att inbilla sig något annat är oerhört naivt.

Du verkar vara skeptiker egentligen? Vadå egentligen, jag är skeptiker.

Men det hindrar mig inte ifrån att vara intresserad av det ockulta och övernaturliga, det tvingar mig bara att ifrågasätta saker och ting jag köper de övernaturliga förklaringarna.
    Det är dock vanliga privatpersoner som medverkar i programmen. Är dom mutade då eller?

Du behöver inte ifrågasätta dom som tror på det. Vi har redan skapat oss en uppfattning. Jag själv är medial och öppen så jag har mina egna bevis på att det finns. Jag struntar i om du är skeptisk om jag ska vara ärlig :)
  • R Franklin
    Menaren skrev 2012-10-24 00:00:43 följande:
    Det är dock vanliga privatpersoner som medverkar i programmen. Är dom mutade då eller?
    Nej de tror förmodligen på det lika geniunt som du gör. Det är dock långt i från samma sak som att de har rätt.
    Jag struntar i om du är skeptisk om jag ska vara ärlig :)
    Och jag struntar i om du är svart, vit eller rödhårig. Vad jag däremot inte struntar i är om du sprider grundlösa påståenden på nätet som om det vore sanning. Som t.ex att du är medial.
    jag har mina egna bevis på att det finns.
    Nej du har på sin höjd dåliga anekdoter som helt saknar evidens värde. Om du nu är så säker på din förmåga, varför ställer du inte upp på ett kontrollerat test?

Eller kanske är jag synsk, för här förutspår jag en lång rad dåliga ursäkter ifrån din sida. 
  • R Franklin
    Menaren skrev 2012-10-24 13:00:58 följande:
    Good for you, bad boy.
    Lite besviken i min förutsägelse som blev fel, ett "Goddag yxskaft svar" räknade jag faktiskt inte med. Men kanske är det bättre fly än illa fäkta?

Kom med sakliga belägg istället så skall du se att diskussionen blir både mer givande och intressantare. 
  • Brago

tack menaren :) har han hemsida där man kan kontakta honom eller har du hans kontaktuppgifter?

• Bumblebeegirl
    R Franklin skrev 2012-10-23 15:24:58 följande:
    Hur fa kan du ens uttrycka dej på det sättet. Fruktansvärt onödigt. Terry är grymt bra, definitivt ingen bedragare
  • Brago

Verkar som att man inte kan boka privatsittningar via den sidan och vad jag läst mig till så måste man gå på någon kvällsaktivitet med terry för att därigenom kunna bok men jag kan ha fel.

Någon som har bokat och vet hur man gör?? 

Svar på tråden Söker träffsäkert medium runt Dalarna/Västmanland!