• Ebbiz

Gammal, stor gungstol sökes !!!!

Jag har i flera år letat efter en STOR gungstol!
    Min farmor hade en då jag var liten (minns den än), och jag älskade att sitta den där gungstolen! Den vara STOR och medarna var långa så den gungade mycket (kanske för att jag var liten he he)! I alla fall så dog min farmor och då lät min familj granntanten ta över den här stora, fina gungstolen. Ingen ville ha den då och jag var bara 7 år gammal!

Nu har jag letat i flera år efter en sådan gungstol! Alla jag hittat har varit för små sas! Den ska vara stor med högt ryggstöd (helst)!

Är det någon som har några tips om kanske en butik som säljer gamla möbler eller så! Eller det kanske är någon här som har en undanskuffad någonstans och vill sälja?

/ Ebbiz

• Svar på tråden Gammal, stor gungstol sökes !!!!
  • maj72

Hmm, vi slängde våran i somras, kanske skulle väntat på dig...
    Skämt åsido - tror du inte att du kan hitta på ebay eller auktion? Ute på landet finns det en del roliga auktioner där det säljs en massa roliga möbler.

• Jossan

jag tror jag vet vad du menar min farmor har en sådan svart med blommor på och väldigt hög rygg jag har en men den är mindre rygg på och stoppad farmors är ren trä...
    begagnade affärer skulle jag tippa på men de kostar en del

kram J

• Dessan

Kollat på typ blocket m.fl sighter???

• Ebbiz

maj72: gråter.

Jossan: PRECIS en sådan menar jag ! Jag har varit på lite auktioner och liknande, men oftast är dem mindre. Alltså lägre ryggstöd! Jag hittade en stor helt i trä, en gång på en auktion men det var en annan man där som gav sig 17 på att få den .

SKa leta vidare! Tack för tipsen !

• Ebbiz

Ja blocket är ju en idé! Tack Dessan!

• Ebbiz

Herregud så många annonser det fanns på blocket.se! Varför har jag inte tänkt på det förr !?!?
    Det fanns ju hur många som helst runtom i Sverige !

Tack för tipset!

/En MYCKET vimsig Ebbiz

Svar på tråden Gammal, stor gungstol sökes !!!!