V.22, moderkaka framvägg -fosterrörelser?
Hur mycket (eller lite) känner ni andra? Tycker knappt jag känner något alls... Andra barnet.
Hur mycket (eller lite) känner ni andra? Tycker knappt jag känner något alls... Andra barnet.
Jag väntar vårat 3:e barn och är i v20+5 Jag har precis börjat känna sparkarna riktigt.
Ja började inte känna riktiga sparkar förns runt v 25 kände bara lite buffar från typ v 20. Är andra barnet . Fast ja måste då säga att ja tyckte det va rätt så skönt o börja känna så sent :) nu är ja i v 35 å känns som mina revben ska gå av ;)
Jag har moderkakan i framvägg och har precis gått in i v.24. Började känna sparkar och kraftiga rörelser för bara ett par veckor sedan och barnmorskan sa att det var helt normalt. Jag är dessutom andragångsföderska. Jag slår vad om att det sätter igång snart :) Innan kände jag som du, typ inget.
Jag väntar nr 3 å jag har moderkakan i framvägg å är i v 20+3 idag å känner knappt inget...
Jag har också i framvägg och började känna rörelser och sparkar tydligt i ca v 25. Helt i sin ordning enligt bm.
Skönt att det verkar vara samma för fler. Hade moderkakan i framvägg även förra gången och hade för mig att jag kände mer denna tid då. Var dock några år sedan. Känner ju lite buffar då och då, bättre än att inget alls känna (om man oroar sig lätt, som jag gör).
en till med moderkakan i framväggen.
kände nästan inget innan v.20, men efter det känner ja ordentliga sparkar flera ggr om dagen, v.25 idag :)
enligt min bm så har vi en liten men mycket kraftig i benen som klara såna sparkar "igenom" modekakan.
men många som har som vi känner oftare senare o är helt normalt
lycka till med alla små
Jag började inte känna något förrän v 20-21 tror jag. Nu är jag i v 24 och känner ganska tydligt flera ggr per dag det är fortfarande för diffust för maken att känna något utanpå magen än däremot.
Är i vecka 18 och har känt fosterrörelser sen kring v.14. Nu känner jag dem varje dag och igår kunde jag även känna på utsidan på magen med handen. Har moderkakan i framvägg.
Men tror att det är olika för alla.