• Anonym

Jag testade han med fake konto!?

Dejtat en kille ett tag. han har skrivit värsta kärleksnoveller till mig innan vi träffades. och så har vi haft sex..

jag skapade fake konto på badoo och skrev att han var söt. så skrev han att jag var söt (hade bild på en annan tjej), och han frågade om jag hade facebook så han kunde se fler bilder på mig.

Jag har ont i magen nu. överreagerar jag? ska jag gå vidare? 

• Svar på tråden Jag testade han med fake konto!?
  • Anonym (???)

är ni ett par eller bara dejtar ni?

• Vinxen

Men Shit du låter ju helt paranoid. Ni DEJTAR....hoppas han inser att du är knäpp tjejen....

• Kalasbraigt

Pröva han lite till :)

• Anonym

Han lägger alltid till många tjejer på facebook så jag började undra. 

Vi har dejtat ett tag och kommit precis till en del där vi presenterar varandra för våra föräldrar. Ganska seriöst.

så.. hepp. funderar på att bryta upp helt nu.  

• Landqvist

Fråga honom varför han lägger till så många tjejer. Fast det låter som om det inte är en kille att satsa på. Han låter oseriös. Känner du redan att du inte kan lita på honom kan det nog bli svårt att bygga en relation.

Så länge jag får visa leg på Systemet tänker jag åka på reducerat pris i SL-trafiken
  • Anonym
    Landqvist skrev 2012-08-06 22:26:13 följande:
    Fråga honom varför han lägger till så många tjejer. Fast det låter som om det inte är en kille att satsa på. Han låter oseriös. Känner du redan att du inte kan lita på honom kan det nog bli svårt att bygga en relation.
    När jag frågar så säger han att de lägger till honom och oftast så är det pga att han är en känd DJ här i stan. 

Jo jag kan lita på honom men mitt ex var otrogen mot mig och därför ville jag testa denna här killen för se om han verkligen TYCKER om mig så skulle han nog inte skriva det han skrev. Jag gör inte det med andra killar direkt.

Men tycker du/ni att jag verkligen ska bryta upp?  Gör ont! :( 
  • Anonym

Tycker han verkar oseriös. Men, kommunicera?  

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 22:49:38 följande:
    Tycker han verkar oseriös. Men, kommunicera?  
    Kan ju inte berätta nu att jag testat honom. Vet inte vad jag ska göra nu...
  • Anonym

Prata med honom, men han låter ju inte seriös. Sedan måste jag dra min värsta fördom att man ska akta sig för folk i klubbranscen. Vädligt många tillfällen där. Han måste lägga upp tjejer för att han är dj.... jo men visst.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 22:54:33 följande:
    Prata med honom, men han låter ju inte seriös. Sedan måste jag dra min värsta fördom att man ska akta sig för folk i klubbranscen. Vädligt många tillfällen där. Han måste lägga upp tjejer för att han är dj.... jo men visst.
    Har pratat mycket med han tidigare om att han är seriös, vill ha flickvän, osv. Han ringer mig varje dag osv.

Så jag trodde han var seriös?   Nu känns allt som ett svart hål.

vet inte ens vad jag ska säga till honom.. om jag ska glömma ''testet'' som jag gjorde mot han och se hur det blir eller bryta upp helt.. 

Vad skulle ni gjort om ni var i denna situation? 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-08-06 23:07:06 följande:
    Har pratat mycket med han tidigare om att han är seriös, vill ha flickvän, osv. Han ringer mig varje dag osv.

Så jag trodde han var seriös?   Nu känns allt som ett svart hål.

vet inte ens vad jag ska säga till honom.. om jag ska glömma ''testet'' som jag gjorde mot han och se hur det blir eller bryta upp helt.. 

Vad skulle ni gjort om ni var i denna situation? 

Man kan säga mycket, betyder inte att det är sant. Uppenbarligen är han ju ute och söker tjejer på nätet.Jag skulle självklart ha tagit upp det med honom och därefter ta ett beslut.
  • Anonym (kommunicera)

har ni pratat om hur ni ser på er relation? Den verkar ju ganska färsk. Om han nu har ett sånt konto sen tidigare så kanske han inte tar bort det det första han gör för att han skaffat flickvän? 

Ser ni lika på hur läget är?
    Kanske helt enkelt dags att ni sätter er ner och pratar lite om hur "reglerna" ska vara om ni är exklusiva med varandra. Att man lägger till folk på FB skulle jag inte säga så mkt om. Min man och jag har massor med folk som bara den ena känner på våra Fb-konton och jag skulle bli galen om jag skulle oroa mig för varje som råkar vara tjej på hans konto:)
    En del vill bara ha såna de verkligen känner på Fb medan andra lägger till nästan vem som helst och är inte så nogräknad.

Tycker det verkar lite dumt att du ska bryta upp bara sådär utan att ha diskuterat detta med honom. Han kanske bara är totalt omedveten om hur du ser på detta.

Svar på tråden Jag testade han med fake konto!?