• peethra

trillingar i magen och en 5 månaders bebis.

Jag är 24 år och jag och min sambo fick en dotter i mars, vi bestämde oss för att skaffa en till så att dom skulle bli jämngamla.
    I fredags var vi på ultraljud (kub) och fick då reda på att det var trillingar i magen, vilket kom som en chock för oss båda.
    Vi har nyss köpt ny bil och flyttat till en lägenhet som skulle passa våran familj.

Men vi ska självklart behålla de tre små, men det är mycket som går runt i huvudet just nu..
    Vi är både glada och nervösa över hur allt ska gå.

Hoppas någon med erfarenheter eller någon som bara vill komma med råd till oss vill skriva.      

• Svar på tråden trillingar i magen och en 5 månaders bebis.
  • joliisb

har inga råd så skriver bara grattis och häftigt med trillingar. men vad tusan ska ni ha för vagn till 4 små? :D

• Romantica1981

Ett stort grattis! Verkar som om ni får skaffa en barnvagn från USA eller något. Typ tvillingvagn i dubbla led. Det kommer säkert att gå jättebra.

• Queenie70

Å jävlar i min lilla låda vad ni ställt till det för er. Men lycka till !

• redbull

Oj vad spännande o jobbigt det låter :) Önskar er all lycka till me att hitta bil, boende, vagn o me alla barn naturligtvis :)

Men det måste vara ovanligt att lyckas få trillingar på egen hand, så Grattis till er :)

• Anonym

Jämngamla kommer inga andra än trillingarna bli

• Anonym
    Queenie70 skrev 2012-08-07 21:16:57 följande:
    Å jävlar i min lilla låda vad ni ställt till det för er. Men lycka till !
    "Ställt till"? Hur har de påverkat att det blev en trillinggraviditet?
  • Queenie70
    Anonym skrev 2012-08-07 21:24:34 följande:
    "Ställt till"? Hur har de påverkat att det blev en trillinggraviditet?

De har väl pippat för mycket??
  • Anonym (grattis!)

barn är en gåva! Stort grattis!
    hoppas det går bra för er!
    de kommer ju ha hur kul som helst ihop=)) 

Svar på tråden trillingar i magen och en 5 månaders bebis.