• Anonym (upptäckt)

Min mamma upptäckte mig ha sex

Hej! Igår klampade min mamma in när jag hade sex med en kille. Det är inte någon pojkvän utan en av mina kks. 
    Hon blev fly förbannad igår när han hade gått hem.Hon sa att jag var en slynig flicka som ligger runt. Ni som undrar om vi skyddar oss så gör vi det både med kondom och p-piller.

Visst jag kanske ligger runt, men det är väl min ensak? Jag trivs bäst så. Vad tycker ni?  Är det inte min ensak vem jag har sex med? 

• Svar på tråden Min mamma upptäckte mig ha sex
  • ParaplyHelvete

Det är självklart bara din ensak men beroende på din ålder kanske din mamma har mycket åsikter om det.

Så länge du använder skydd och ligger för att du vill så bör ingen annan lägga sig i.

• Anonym (upptäckt)
    ParaplyHelvete skrev 2012-08-07 22:03:33 följande:
    Det är självklart bara din ensak men beroende på din ålder kanske din mamma har mycket åsikter om det.

Så länge du använder skydd och ligger för att du vill så bör ingen annan lägga sig i.
    Jag ska fylla 17... 
  • mammatill6

Då har din mamma massa att säga till om och du borde lyssna på henne. Är man 16 ska man inte ligga runt en massa.

• Anonym (upptäckt)
    mammatill6 skrev 2012-08-07 22:06:07 följande:
    Då har din mamma massa att säga till om och du borde lyssna på henne. Är man 16 ska man inte ligga runt en massa.
    Det är la mitt val? Vad kan hända? lixom?
  • SaraD

Jag tycker du kan ligga så mycket du vill, däremot kan det vara så att din mamma oroar sig för anledningen till att du ligger runt. Om det enbart är för att du gillar sex och tycker om det så är det helt OK, däremot är det tyvärr många unga tjejer som använder sex som självdestruktiva åtgärder för att man mår dåligt, vill bli bekräftad etc. I sådana fall förstår jag din mamma som är orolig, men hon behöver då bemöta problemet på ett bättre sätt.

• Anonym (ucsh)

Du är ju ett litet barn fortfarande hir kan 16 åringar vara såå kåta redan att man knullar runt sök hjälp flickan

• hjertat
    mammatill6 skrev 2012-08-07 22:06:07 följande:

Nej?? Hon är byxmyndig och fri att ligga med vemhon själv vill. Så länge man skyddar sig ser jag inget problem med att "ligga runt" när man är 16 bara man mår bra av det själv.
  • Anonym (upptäckt)
    Anonym (ucsh) skrev 2012-08-07 22:12:15 följande:
    Du är ju ett litet barn fortfarande hir kan 16 åringar vara såå kåta redan att man knullar runt sök hjälp flickan
    hahha ett barn? Barnstadiet har jag vuxit ifrån för länge sedan. :) 
  • Anonym (upptäckt)
    SaraD skrev 2012-08-07 22:11:13 följande:
    Jag tycker du kan ligga så mycket du vill, däremot kan det vara så att din mamma oroar sig för anledningen till att du ligger runt. Om det enbart är för att du gillar sex och tycker om det så är det helt OK, däremot är det tyvärr många unga tjejer som använder sex som självdestruktiva åtgärder för att man mår dåligt, vill bli bekräftad etc. I sådana fall förstår jag din mamma som är orolig, men hon behöver då bemöta problemet på ett bättre sätt.
    Jag mår absolut inte dåligt, gillar bara att ha sex. :) Omtyckt vid killarna, och mina kompisar. 
  • mammatill6

när man är 16 tycker man att man är vuxen, när man är 30 inser man att man faktiskt inte var det.

Svar på tråden Min mamma upptäckte mig ha sex