• Stefan 263

Par i Hjärter sexklubb

Hej undrar om det är någon som är medlem eller har erfarenhet av sexklubbar? hört talas om Par i Hjärter i solna!

Min Fru är väldigt intresserad av att pröva.

Sen vet jag ju att bluevision har en parkväll, hur e den?

Väldigt tacksam för svar!     

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-08-08 15:31
    ska säga att vi först och främst letar efter extra tjej men, vill utforska lite och titta runt först

• Svar på tråden Par i Hjärter sexklubb
  • Micke1968

Pih rekomenderas då de är bara par där å inte bara ensamma killar, alla respekterar ett nej å kondomer finns i skålar överallt, rent å snyggt är det med

• Stefan 263
    Micke1968 skrev 2012-08-08 15:30:28 följande:
    Pih rekomenderas då de är bara par där å inte bara ensamma killar, alla respekterar ett nej å kondomer finns i skålar överallt, rent å snyggt är det med

Dom tar inte illa upp om man bara går runt och kikar och känner sig för?
  • Anonym

Vad är bluevision för ett ställe?

• Stefan 263
    Anonym skrev 2012-08-08 16:09:15 följande:
    Vad är bluevision för ett ställe?

porrbutik med bio och en massa rum där dom har parkväll vad jag vet,
  • OlleSQ
    Stefan 263 skrev 2012-08-08 15:33:14 följande:

Dom tar inte illa upp om man bara går runt och kikar och känner sig för?
    Nej, det är helt ok. Man behöver inte klä av sig heller.

PiH har en lokal som är i två våningar, på övre våningen finns en bar typ. Där sitter man och snackar, tar ett glas vin eller nått annat läskande.

På nedervåningen finns flera olika rum. En del är mer lämpade för de som vill visa upp sig och således även för dom som vill se på. Ett annat rum är kallas mörka rummet, ingen belysning och där är det mer av ormgrop för dom som gillar det. Det finns ett mindre rum med ett kryss för dom som gillar att dominera och domineras. Där brukar det bli en del publik när nån är där och leker.

Det finns inga tvång på att man skall göra nått alls på PiH, en del par går dit och tittar på andra bra, kanske att hon suger på sin höjd samtidigt. Medans andra vill att alla skall se på dom och gärna byter partner. Så det blir vad ni gör det till. Ömsesidig respekt är det som gäller och man får en introduktion när man kommer dit där man blir visad lokalerna innan det roliga börjar.
  • Stefan 263
    OlleSQ skrev 2012-08-08 16:39:34 följande:
    Nej, det är helt ok. Man behöver inte klä av sig heller.

PiH har en lokal som är i två våningar, på övre våningen finns en bar typ. Där sitter man och snackar, tar ett glas vin eller nått annat läskande.

På nedervåningen finns flera olika rum. En del är mer lämpade för de som vill visa upp sig och således även för dom som vill se på. Ett annat rum är kallas mörka rummet, ingen belysning och där är det mer av ormgrop för dom som gillar det. Det finns ett mindre rum med ett kryss för dom som gillar att dominera och domineras. Där brukar det bli en del publik när nån är där och leker.

Det finns inga tvång på att man skall göra nått alls på PiH, en del par går dit och tittar på andra bra, kanske att hon suger på sin höjd samtidigt. Medans andra vill att alla skall se på dom och gärna byter partner. Så det blir vad ni gör det till. Ömsesidig respekt är det som gäller och man får en introduktion när man kommer dit där man blir visad lokalerna innan det roliga börjar.

Låter ju som man faktiskt skulle kunna pröva detta!

Första gången vill man ju helt enkelt se om det passar en, om man vågar sig dit.

• OlleSQ
    Stefan 263 skrev 2012-08-09 11:19:54 följande:

Låter ju som man faktiskt skulle kunna pröva detta!

Första gången vill man ju helt enkelt se om det passar en, om man vågar sig dit.

Absolut, det är en mycket avslappnad och trevlig stämning där. däremot så finns det ju folk där som inte är ens smak och det skall man ju ha i åtanke.

Sen har PiH ett bra forum för sina medlemmar.
  • Stefan 263
    OlleSQ skrev 2012-08-09 11:23:10 följande:
    Absolut, det är en mycket avslappnad och trevlig stämning där. däremot så finns det ju folk där som inte är ens smak och det skall man ju ha i åtanke.

Sen har PiH ett bra forum för sina medlemmar.

Det förstår jag!
    Vi är 33 34 år är det fler i vår ålder eller mycket äldre?

• Micke1968

Var ett tag sen man var där nu, men det är så häftigt.

• OlleSQ
    Stefan 263 skrev 2012-08-09 11:27:18 följande:

Det förstår jag!
    Vi är 33 34 år är det fler i vår ålder eller mycket äldre?

Strax under 30 mot 50 är det de flesta. Men det finns par som är drygt 20 liksom de upp mot 60. Men mest är det par i medelåldern är det. Så ni kommer passa in fint.
  • Anonym (Paret)

Måste man gå med som medlem fösta gången, eller kan man testa om det är något för oss.
    Och måste man lämna personnummer. För det vill inte min sambo göra,

• OlleSQ

Ja, man måste gå med som medlem.

När det gäller personnummer så måste man ju alltid ha med sig leg när man går dit. Så du kommer ju alltid visa upp det då.

• Stefan 263
    OlleSQ skrev 2012-08-09 12:31:10 följande:
    Ja, man måste gå med som medlem.

När det gäller personnummer så måste man ju alltid ha med sig leg när man går dit. Så du kommer ju alltid visa upp det då.

Ok måste man kontakta dom innan då eller?
  • OlleSQ
    Stefan 263 skrev 2012-08-09 15:38:00 följande:

Ok måste man kontakta dom innan då eller?
    Ja, minst 24h i förväg. Kollade deras sida. Dom har infört en månads provmedlemskap numera.

Du kan läsa mer på www.pih.se
  • Stefan 263
    OlleSQ skrev 2012-08-09 17:33:58 följande:
    Ja, minst 24h i förväg. Kollade deras sida. Dom har infört en månads provmedlemskap numera.

Du kan läsa mer på www.pih.se

Ok tack ska kolla in det!!
  • Anonym

Min sambo tog upp det hela hon var sugen på något nytt.Efter en del shopping blev det dax.Hon klädde sig i kort svart kjol klackade skor samt ett par strumpbyxor med öppen gren.Vi kom till klubben typ 2200.Efter att blivit välkomna och ett par drinkar gick vi in i ett ganska litet rum.Där låg en man på en smal låg bänk och lekte med sin penis.Min fru tände direkt gick fram och frågade om hon fick hjälpa till.Jag förstod att dra mig tllbaka men ville se vad  som skulle hända.Hon gick fram och stod på knä började suga av honom varvid hans penis såg ut att styvna men när  jag trodde de skulle gå för honom drog min sambo upp kjolen och satte sig baklänges på mannen.Plötsligt ställde hon sig  upp och jag och de andra runt omkring häpnade.Så stor snopp trodde jag ingen kunde bära säkert  över 20 cm i fullt stånd.Hon sjönk snart ner på honom igen,såg att det gjorde nog lite ont
    men efter en liten stund måste hon blivit nog våt för att ta emot han. Hon vände sig om ridande med ansiktet mot hans.Hon var när orgasm när han drog ner hennes röda tube /linne) och började masssera klämma på hennes bröst..Ok försökte sammanfatta vad som kan hända på sexklubb men innan ni går prata er samman ingen plats för  svartsjuka!!!!!!!

• Anonym (Swinger)

Vill man se lite från PiH så Googla på Erik och Mackan hela och rena avsnitt 3.

Svar på tråden Par i Hjärter sexklubb