• babylon

Ta bort bilder på instagram

Hej!

Är det någon som kan förklara för mig hur jag ta bort bilder från instagram, råkade ladda upp dubletter av samma kort, men sen fattar jag inte hur jag ska göra för att radera?

• Svar på tråden Ta bort bilder på instagram
  • MammaSandra1989

Om du går till den bilden du vill ta bort så nere i vänstra hörnet är det en ikon med tre prickar, tryck på den sen delete :)

• mia70li

Hej!

Jag undrar hur lång tid det tar innan en bild försvinner som man tagit bort?

MVH Maria

• ölburk2
    mia70li skrev 2014-08-08 14:07:21 följande:

Hej!

MVH Maria

Aldrig, du/andra ser den bara inte, men den finns var nånstans på Nätet..
    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • sportpappa
    mia70li skrev 2014-08-08 14:07:21 följande:

Hej!

MVH Maria

Den försvinner direkt i den mening att man inte ser den längre på Instagram.
  • maria a

Åhå vad läskigt...min dotter har lagt ut en bild på sig själv som jag verkligen INTe gillar. men hur lång tid tar det för den att försvinna från Instagrammet??

Hon säger nämligen att hon har tagit bort den men jag kan fortfarande se den när jag går in och tittar...

• sportpappa

Den försvinner direkt. Antingen har hon inte tagit bort den eller så ser du gammal information på något sätt. Uppdatera sidan. Skriv en kommentar till bilden där du ber henne att ta bort bilden. Då märker du om den är borta eller inte.

Svar på tråden Ta bort bilder på instagram