• Mamma81

Söker vänner runt Borås

Hej hej..
    Jag är en tjej som gärna vill träffa lite nytt folk runt om Borås.. Själv bor jag i Fristad.
    Heter Johanna och är 31, singel å har två grabbar födda -07 och -04

Ses med eller utan barn, de spelar ingen roll..

Är glad, öppen, trevlig och ärlig.. Hakar gärna på de mesta..
    Kanske vill du ha med dig någon ut i joggingspåret eller kanske sugen på att börja med nån aktivitet som dans, spinning, jympa, step eller något liknande, shoppa, festa eller slappa hemma till en film. Eller bara nån att kunna prata lite me. Eller varför inte dra till lekparken å leka med barnen.
    Hör av dig om något låter intressant eller kom med egna förslag så hakar jag säkert på =)

Ha de bra och hoppas vi hörs och sysn.

• Svar på tråden Söker vänner runt Borås
  • bamse10

Hej
    Jag är 25 år och bor i Borås med min son som blir 2 år i oktober.
    Träffas gärna:)

• sassa1987

hej hopp, bor i Borås och är 25 år gammal. Har en dotter född april-11 och en som kommer i början av december i år.

• min väg

bor i svenljunga och har en dotter på 3,5år som mer än gärna träffar lite nya människor.

någon som är sugen på en dejt i sandlådan eller liknade inom den närmsta framtiden?     

• sassa1987
    min väg skrev 2012-08-11 13:14:07 följande:
    bor i svenljunga och har en dotter på 3,5år som mer än gärna träffar lite nya människor.

någon som är sugen på en dejt i sandlådan eller liknade inom den närmsta framtiden?     
    gått i skolan i svenljunga och även bott där :)
    dejt i sandlådan låter fin fint ;)
  • min väg
    sassa1987 skrev 2012-08-11 13:22:17 följande:
    gått i skolan i svenljunga och även bott där :)
    dejt i sandlådan låter fin fint ;)

nu till veckan är det lite fullt upp här hemma men nästa vecka eller vad man  nu säger så kan jag och dottern. kan du/ni?

vad läste du till när du gick här? läser själv nu till undersköterska men på distans. 
  • sassa1987
    min väg skrev 2012-08-12 22:32:38 följande:

nu till veckan är det lite fullt upp här hemma men nästa vecka eller vad man  nu säger så kan jag och dottern. kan du/ni?

vad läste du till när du gick här? läser själv nu till undersköterska men på distans. 
    Jag gick 7:an, 8:an och 9:an på Moga.
    Den veckan som du pratar om så är det tomt i min kalender så en träff funkar för mig, när som helst på dagen :)

• Mamma81

Hakar gärna med på dejt i sandlådan. Jag har mina barn helgen den vecka som ni ev prata om att ses (V34) kan de funka?

Hur ofta har ni era barn??

Hur e de med bamse10. Vill du med till sandlådan? Eller e du sugen på nåt annat så får vi försöka styra upp de..

• sassa1987

Har mitt barn hela tiden så för mig spelar det ingen roll när vi träffas :)

• bamse10

Jag har också mitt hela tiden, förutom när han är på dagis, tisdag-torsdag varje vecka.

• sassa1987

Jag funderar på att sticka till Krisitnebergs Öppna Förskola i morgon med dottern, någon mer här som är sugen på att hänga med dit med sitt/sina barn?

Svar på tråden Söker vänner runt Borås