• spöke

Pojknamn med mycket D - vilket gillar du bäst?

Flicknamn med mycket B: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m66101995.html
    Pojknamn med mycket B: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m66102092.html

Och här hittar ni en lista med flicknamn med mycket D: www.familjeliv.se/Forum-3-123/m66117903.html

Men nu kör vi pojknamn med mycket D! Har listat 20 stycken.  

Kommentera gärna. Vilka namn gillar du bäst/sämst? Gillar du D-iga namn? 

Spöke
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pojknamn med mycket D - vilket gillar du bäst?
  • SannaM

Adrian! Heter mitt fina barn Edvin näst på tur, sen kanske Eddie och Vidar. 

• wity

Vidar!
    Sen Eddie. 

♥ Tyra 031010 ♥ Wilhelm 050628 ♥ Alvin 100826 ♥
  • DenNamnbitne

Många fantastiskt fina namn. Just idag föll min röst på Adolf, ett bortglömt men likväl vackert namn. Hilding, Edvard, Fredrik, Edmund, Edvin och Anders är också hejdundrande fina. Gudmund, Ted, Vidar, Ludvig, Adam och Adrian slinker också igenom mitt nålsöga.

Eddie är inte fint.

• spöke
    DenNamnbitne skrev 2012-08-09 10:40:13 följande:
    Många fantastiskt fina namn. Just idag föll min röst på Adolf, ett bortglömt men likväl vackert namn. Hilding, Edvard, Fredrik, Edmund, Edvin och Anders är också hejdundrande fina. Gudmund, Ted, Vidar, Ludvig, Adam och Adrian slinker också igenom mitt nålsöga.

Eddie är inte fint.
    Undrar just om namnet Adolf får en ny chans nån gång i framtiden... Vad tror du?
  • Smulan 89

Mitt favoritnamn med D fanns inte med. Gillar Damien bäst som min son heter.

• DenNamnbitne
    spöke skrev 2012-08-09 10:46:25 följande:
    Undrar just om namnet Adolf får en ny chans nån gång i framtiden... Vad tror du?
    Ja, det är en intressant fråga. Det blir nog mindre tabubelagt i alla fall i framtiden men det lär ju dröja minst femtio år. Sen om modet kommer gå Adolfs och liknande namns väg är en annan femma. Jag hoppas på det!
  • IsDimma

Gillar Anders, didrik, Eddie (som kunde fått rösten om inte ett av mina absoluta favoriter varit med), Edmund, Edvard och Edvin. Men jag älskar namnet Adrian

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • rebeckan

Älskar Edmund och David :) Edvin och Ted är också fina namn!!

• Superbia
    Vidar såklart! Gillar även Ted, och Gordon är lite lustigt.
    ♥ Morten & Vidar 091029 ♥ Knut 110531 ♥ BF 120916
Svar på tråden Pojknamn med mycket D - vilket gillar du bäst?