• Dynah

Hur spelar man in samtal?

Hur spelar man in pågående samtal på Sony Ericsson satio? Någon som vet? Försöker googla men hittar inget.

• Svar på tråden Hur spelar man in samtal?
  • Migrän

Hej,

Nu har jag inte toppen koll på jsut den telefonen men jag har jobbat med mobiler. Vanligen så finns det ingen inbyggd samtalsinspelnig på telefonerna eftersom det i många länder är förbud på att spela in samtal om inte båda parter är med på det. Det här även därför som inspelningsfunktionen i de flesta telefoner piper med en viss intervall.

Om du saknar möjlighet att ladda hem någon form av tredjepartsprogram till din telefon så brukar man behöva sätta samtalet på högtalarfunktionen och sedan helt sonika starta diktafonen i telefonen förutsatt att en sådan finns.

• Migrän

Eventuellt men jag vet ingen för den mobilen på rak arm. Tips är att kolla Google eller om du har någon butiksklient i din telefon. Dock så är det som sagt lag på pipet i många länder så detta är inkluderat även i många applikationer.

• Migrän

Såg att du provat google.. Du har symbian som operativsystem iaf om det hjälper

• Smytt

Hej,

Har du hittat nån bra app? letar själv men jag har en Acro S...  

Svar på tråden Hur spelar man in samtal?