• Tehya

Funkykidz, bra/dåligt?

Hej!

Jag undrar om någon vars barn har dansat med Funkykidz? Tyckte barnet/barnen om det? Vad ansåg ni?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Funkykidz, bra/dåligt?
  • Fru Zäll

Toppen=)

Nu heter det showdans/kids där min dotter går och hon tycker att det är jätte kul.
    verkligen värt pengarna-

hur gamla är ditt/dina barn? 

• Tehya
    Fru Zäll skrev 2012-08-09 12:11:07 följande:
    Toppen=)

Nu heter det showdans/kids där min dotter går och hon tycker att det är jätte kul.
    verkligen värt pengarna-

hur gamla är ditt/dina barn? 
    Tack för svar! 

Min son är snart 2,5 år och älskar att dansa och sjunga så jag tänkte att detta kanske blir en skojig grej för honom. =)

Hur gammal är dottern din? Är det mycket lek och dans?
  • Fru Zäll
    Tehya skrev 2012-08-09 13:04:16 följande:
    Tack för svar! 

Min son är snart 2,5 år och älskar att dansa och sjunga så jag tänkte att detta kanske blir en skojig grej för honom. =)

Hur gammal är dottern din? Är det mycket lek och dans?
    ok min dotter är 9 så där hon går är det inte lek utan bara dans

jag kanske har svarat i fel tråd jag bara sökte på senaste=) 
  • flizis

Har du o din son provat ännu? Fick reklam från Funkykidz i posten idag o blev nyfiken.
    Någon annan som vet? 

• Inka

Min 7 årige son har gått där och tycker det är jättekul. Ska låta han gå denna termin också och även hans lillasyster ska få gå. Enda negativa är väl slutshowen,jättekul men väldigt dyr tror det var 160/person för att gå och titta. Även för hans 4-åriga lillasyster...

• Tehya

Jodå, vi har provat under höstterminen. Det var helt okej men säger som Inka, slutshowen var det negativa. Det var för dyrt så vi gick inte på det. Kommer nog inte köra på funkykidz igen då det inte riktigt passade sonen. :)

• Ewcia

Vi valde att avsluta efter en termin

-stor kostnad för det man får

-många helger går bort

-mer som sångstund/sagostund än dans

-lär barn fel saker om de olika områdena tex att pingviner lever i Nordpolen

-mycket generaliseringar kring världsdelarna

-väldigt anonymt, inga föreställningar där man får ta med mor- och farföräldrar tex

Svar på tråden Funkykidz, bra/dåligt?