• Lilaa

Vad fick era pojkar i present när de fyllde 4 år?

Min son fyller snart 4 år och jag har ingen aning vad jag ska köpa till han i present. Han har det mesta men leker inte så mycket med sina leksaker. Har ide torka. 

• Svar på tråden Vad fick era pojkar i present när de fyllde 4 år?
  • emmak

Min som blir 4 om ett tag. Han ska få en cykel och pysselgrejer utav oss. Sen har han önskat sig böcker, pussel och spel utav släktingar.

• Lilaa
    emmak skrev 2012-08-09 18:14:01 följande:
    Min som blir 4 om ett tag. Han ska få en cykel och pysselgrejer utav oss. Sen har han önskat sig böcker, pussel och spel utav släktingar.
    min son har en cykel och han gillar inte att pyssla men tack för tipsset
  • mandelblomma
    Lilaa skrev 2012-08-09 18:06:47 följande:
    Min son fyller snart 4 år och jag har ingen aning vad jag ska köpa till han i present. Han har det mesta men leker inte så mycket med sina leksaker. Har ide torka. 
    Våra killar ska få riddarutklädningskläder nu när de fyller 4 år och massa små gubbar som de ofta leker med av olika slag. Allt från smurfarna, till riddare de har i ett slott,  my littel ponyhästar och pirater till pippis skepp.
    Någon bok också och kanske lite spel.
  • Queenie70

Spindelmannen grejjer för hela slanten. Lite trist men det var det han ville ha.

• Tow2Mater

Inhandlat hittills:

Lego
    Transformers robotar
    Hero Factory robotar
    Kulor med kultorn
    Prutt Slime
    Transformers tandborste
    Pez godisar
    Amerikansk fotboll
    Transformers kalsonger
    En bok om Hero Factory karaktärerna

• ciwm

Det mest uppskattade var en gitarr och en radiostyrd bil. Han fick även en del kläder, en pruttkudde som han tycker är rolig och en "cars"-bil.

• LitetBus

Hoppetossa med tillhörande Pippi-figurer, en lek- och lärdator (Blixten McQueen), massor av bilar från Cars, pysselkit där man kan göra egna tavlor, kläder m.m

• Eveliiina

När min son fyllde 4 så fick han av oss Cars pussel, Cars bok, Cars- radiostyrd bil, spisplatta med kastruller, ett litet fiskespel, piratkoffert med diverse pirat prylar, och en sparkcykel.

Av kalasgästerna fick han galet mycket uteleksaker då han fyllde år i början av sommaren, och sen kläder och diverse leksaker som jag inte minns allt vad det var :)

Svar på tråden Vad fick era pojkar i present när de fyllde 4 år?