Vad fick era pojkar i present när de fyllde 4 år?
Min son fyller snart 4 år och jag har ingen aning vad jag ska köpa till han i present. Han har det mesta men leker inte så mycket med sina leksaker. Har ide torka.
Min son fyller snart 4 år och jag har ingen aning vad jag ska köpa till han i present. Han har det mesta men leker inte så mycket med sina leksaker. Har ide torka.
Min som blir 4 om ett tag. Han ska få en cykel och pysselgrejer utav oss. Sen har han önskat sig böcker, pussel och spel utav släktingar.
Lego och Pippi-figurer var det mest populära.
Spindelmannen grejjer för hela slanten. Lite trist men det var det han ville ha.
Och mekanogrejjer.
playmobil falkriddarnas borg fick grabben..
Ser ut så här...
www.pixmania.se/se/se/8554647/art/playmobil/4866-falkriddarnas-borg.html
Inhandlat hittills:
Lego
Transformers robotar
Hero Factory robotar
Kulor med kultorn
Prutt Slime
Transformers tandborste
Pez godisar
Amerikansk fotboll
Transformers kalsonger
En bok om Hero Factory karaktärerna
Det mest uppskattade var en gitarr och en radiostyrd bil. Han fick även en del kläder, en pruttkudde som han tycker är rolig och en "cars"-bil.
Den bästa presenten var nog ett koppel till min sons Apa.
Hoppetossa med tillhörande Pippi-figurer, en lek- och lärdator (Blixten McQueen), massor av bilar från Cars, pysselkit där man kan göra egna tavlor, kläder m.m
När min son fyllde 4 så fick han av oss Cars pussel, Cars bok, Cars- radiostyrd bil, spisplatta med kastruller, ett litet fiskespel, piratkoffert med diverse pirat prylar, och en sparkcykel.
Av kalasgästerna fick han galet mycket uteleksaker då han fyllde år i början av sommaren, och sen kläder och diverse leksaker som jag inte minns allt vad det var :)
Brio/Ikea tåg och tågbana(räls).
Filt/bäddset med hans favoritfigurer.
Halsband.
Brio tågbana och en barnfilm.