Luftikid - uppblåsbar bilbarnstol
Någon som testat Luftikid? undrar vad ni tyckte?
Någon som testat Luftikid? undrar vad ni tyckte?
Haha, nej en sån skulle man ju inte vilja sätta sina barn i Nån annan uppblåsbar bilbarnstol har fått uruselt betyg och den här ser ju inte bättre ut.
Skulle aldrig köpa något sådant när det inte var testat och godkänt i Sverige, inte heller verkar säljas här?
Nä, passar bättre i en pool tycker jag =)
Jösses, skulle aldrig komma på tanken att prova. Förutom att det inte ser direkt säkert ut verkar ju barnet inte direkt ha en bra sittställning!
haha nej det var inte direkt mitt första val, men ska flytta utomlands och kan inte ta med bilbarnstol och såg att flygbolaget föreslog denna "stol" att ha med på planet så tänkte höra om någon visste mer. kikar liksom igenom alla alternativ nu.
Är det dessutom bara en rem runt magen? Inget över axlar/bröst? Snacka om att slungas och knäcka nacken vid en krock! Barnet ska ju inte sitta framåt öht. Varför kan du inte ta med bilstol om ni ska flytta?
Varför kan du inte ta med en bakåtvänd stol när du flyttar ? MÅnga andra gör ju det...
Varför kan du inte ta med en bilbarnsstol om du ska flytta? För jag gissar att du ska ta med en massa annat så en bilbarnsstol borde väl inte vara några problem?
Skulle aldrig använda en sån uppblåsbar iaf... alltså den lär väl inte kunna hålla emot nåt vid en krock? Lär väl gå hål på den känns det som?