• Anonym (Slapp?)

Hur vet man om man är slapp!?

Ja, som rubriken säger. Hur vet man om man är slapp i murran? Om man känns "stor" för män?

• Svar på tråden Hur vet man om man är slapp!?
  • Studentpappa

Får du utan problem in ett föremål med 20cm i omkrets(utan större motstånd). Bör du kunna räkna dig som slapp då det är rätt mycket större än svenskens medelkuk.

• Anonym

Det enklaste är väl att fråga den du har sex med vad han tycker .

• Anonym (l)
    Anonym skrev 2012-08-10 21:29:20 följande:
    Det enklaste är väl att fråga den du har sex med vad han tycker .
    känns inte som att en jättestor%  faktiskt skulle våga säga "eh..jofan..det kändes lite som att kasta korv i globen, menneh..tackar som frågar"..men vad vet jag.
  • Anonym (Slapp?)
    Anonym (l) skrev 2012-08-10 21:34:33 följande:
    känns inte som att en jättestor%  faktiskt skulle våga säga "eh..jofan..det kändes lite som att kasta korv i globen, menneh..tackar som frågar"..men vad vet jag.
    Nä, exakt min tanke.
  • Anonym (Slapp?)
    Studentpappa skrev 2012-08-10 21:29:18 följande:
    Får du utan problem in ett föremål med 20cm i omkrets(utan större motstånd). Bör du kunna räkna dig som slapp då det är rätt mycket större än svenskens medelkuk.
    Ja, alltså - med glidmedel så nog fasen glider något som är 20 cm in. Jag har iofs inte testat stoppa in så grova saker utan uppvärmning före, och lite tar det väl emot precis när det förs in - man kan ju inte bara trycka in den. Men... ja... hmm.
  • c89

Det är väl egentligen ganska enkelt tycker jag. Om man upplever en kille med normalstor kuk (omkrets på ca 12cm) som stor så är man nog ganska tajt själv Glad
    Tycker man att en normalstor kuk känns ganska liten/"o-grov" så är man nog inte så tajt själv heller.

• Anonym (Slapp?)
    c89 skrev 2012-08-10 22:17:40 följande:
    Det är väl egentligen ganska enkelt tycker jag. Om man upplever en kille med normalstor kuk (omkrets på ca 12cm) som stor så är man nog ganska tajt själv Glad
    Tycker man att en normalstor kuk känns ganska liten/"o-grov" så är man nog inte så tajt själv heller.
    Svårt att avgöra. Jag har haft sex med samma man i fem års tid. Minns inte riktigt hur jag upplevde någon annan kuk. Han är normalstor, medel liksom. Känns väl som alltid tycker jag. Jag har ju aldrig haft problem att ta emot honom liksom, men jag vet att innan jag fick barn så var jag tajt. Jag fick många kommentarer om det, kukar åkte ur som en hal tvål, omöjligt att ta emot en man som var hyggligt stor utan smärta osv. Men jag vet inte om det är samma sak numer.
  • Anonym (Slapp?)

*bump*

• Bibbidi

Eftersom du frågar så måste du ju misstänka det? Nåja, oavsett vilket så skadar det ju aldrig att göra knipövningar och att träna med... vad heter det... knipkulor? Hahaha, vad det än heter så skadar det ju aldrig utan är bara bra för en! Skrattande 

♪ Bibbidi-Bobbidi-Boo ♫
  • Anonym (Slapp?)
    Bibbidi skrev 2012-08-11 17:49:44 följande:
    Eftersom du frågar så måste du ju misstänka det? Nåja, oavsett vilket så skadar det ju aldrig att göra knipövningar och att träna med... vad heter det... knipkulor? Hahaha, vad det än heter så skadar det ju aldrig utan är bara bra för en! Skrattande 
    Njää, jag tror inte att jag är slapp. Jag var t.o.m ganska säker fram till nyligen en manlig vän frågade mig "hur vet du att du inte är slapp?" och då kunde jag inte svara. Ingen aning hur man ska kunna veta. ;)

Men just det här med knipövningar som man gör, då är det alltså tänkt att man ska ligga och knipa under sexet för att upplevas mer trång? Är inte det ganska träligt att ligga och spänna sig där nere så? När jag har sex vill jag slappna av och känna efter, inte knipa och fokusera på det. :P
  • Anonym (Slapp?)
    Anonym (Slapp?) skrev 2012-08-11 20:09:53 följande:
    Men just det här med knipövningar som man gör, då är det alltså tänkt att man ska ligga och knipa under sexet för att upplevas mer trång? Är inte det ganska träligt att ligga och spänna sig där nere så? När jag har sex vill jag slappna av och känna efter, inte knipa och fokusera på det. :P
    Inga tankar kring detta från någon?
  • Anonym

vad spelar det för roll om du är slapp eller inte? Njuter du av sex? Får du orgasm? Om ja, så skit i storleken på fittan!

• Anonym (Slapp?)
    Anonym skrev 2012-08-12 14:02:12 följande:

vad spelar det för roll om du är slapp eller inte? Njuter du av sex? Får du orgasm? Om ja, så skit i storleken på fittan!

Du behöver inte säga åt mig vad jag ska göra. Tack.
  • Anonym
    Anonym (Slapp?) skrev 2012-08-12 14:55:34 följande:
    Du behöver inte säga åt mig vad jag ska göra. Tack.

Haha ok, men fortsätt att hänga upp dig på din storlek då, det är ju bättre att göra det än att njuta av sexet (fast med tanke på hur bitter du är så verkar du inte njuta så mycket)
  • Anonym (Slapp?)
    Anonym skrev 2012-08-12 15:01:24 följande:

Haha ok, men fortsätt att hänga upp dig på din storlek då, det är ju bättre att göra det än att njuta av sexet (fast med tanke på hur bitter du är så verkar du inte njuta så mycket)
    Vad dillar du om? Jag har aldrig påstått  att jag inte njuter. Varför jag skulle vara bitter dessutom begriper jag inte, snacka om att bara svamla. 

Jag ställde en fråga - hur vet man om man är slapp? Varken mer eller mindre. Det betyder inte att jag inte njuter eller nojjar över min egen storlek eller något annat, jag undrar bara hur folk kan veta om de är slapp eller ej. 
  • Mintast

Knipövmingar gör du inte under sex (även om min sambo definitivt tycker det är intressant när jag gör det ibland) utan när du gör annat. Börja med att stoppa strålen när du kissar för att lokalisera rätt muskler, sedan kniper du med de musklerna flera gånger dagligen. Eller införskaffa ben wa-kulor att träna med.

• Anonym

Knipa gör du i vardagen..visst kan man knipa lite extra..när man blir tagen bakifrån eller rider tex :) Jag blev tajtare efter barn..hehe..hur jag vet..killen sa "hur fan gör du,såå tajt" ..hihi

• Anonym (Slapp?)
    Mintast skrev 2012-08-15 11:33:27 följande:
    Knipövmingar gör du inte under sex (även om min sambo definitivt tycker det är intressant när jag gör det ibland) utan när du gör annat. Börja med att stoppa strålen när du kissar för att lokalisera rätt muskler, sedan kniper du med de musklerna flera gånger dagligen. Eller införskaffa ben wa-kulor att träna med.
    Jo, jag vet hur jag ska knipa och har rätt bra muskler. Inga problem med att hålla mig om jag är kissnödig eller bryta strålen och så. Men då innebär det alltså att man ska knipa och träna upp muskler - men sedan inte använda dem under samlaget? Hur blir man tajtare av det? Hmm, många frågor här, haha.
  • Anonym (knipa)
    Anonym (Slapp?) skrev 2012-08-11 20:09:53 följande:
    Ja du, jag tänker att om man är åt det slappa hållet så kan det vara ett sätt att få det att funka bra ändå. Om man är väldigt upptränad i muskulaturen så tror jag inte det känns som en ansträngning att knipa under sex.

Sen tror jag vissa har trängre slidor och då ger slemhinnor och svällkroppar visst motstånd. Men min erfarenhet är att det motståndet mest märks i början, och när man är uppvärmd så är slidan mer elastisk. 
  • Anonym (knipa)
    Anonym (Slapp?) skrev 2012-08-15 11:43:03 följande:
    Jo, jag vet hur jag ska knipa och har rätt bra muskler. Inga problem med att hålla mig om jag är kissnödig eller bryta strålen och så. Men då innebär det alltså att man ska knipa och träna upp muskler - men sedan inte använda dem under samlaget? Hur blir man tajtare av det? Hmm, många frågor här, haha.kollar. 
    Jag har i perioder lyckats göra  knipövingar regelbudet. Det tog flera månader innan jag verkligen kunde känna hur musklerna i slidan blev tajtare. Och faktiskt tycker jag inte musklerna är direkt starka fortfarande. Om jag kniper runt två fingrar kan jag känna hur musklerna drar i hop sig hela vägen in men jag kan inte hålla något fast grepp om något en längre tid. Dvs som skulle kunna jämföras med ett handjobb...
Svar på tråden Hur vet man om man är slapp!?