Hur vet man om man är slapp!?
Ja, som rubriken säger. Hur vet man om man är slapp i murran? Om man känns "stor" för män?
Ja, som rubriken säger. Hur vet man om man är slapp i murran? Om man känns "stor" för män?
Får du utan problem in ett föremål med 20cm i omkrets(utan större motstånd). Bör du kunna räkna dig som slapp då det är rätt mycket större än svenskens medelkuk.
Det enklaste är väl att fråga den du har sex med vad han tycker .
Det är väl egentligen ganska enkelt tycker jag. Om man upplever en kille med normalstor kuk (omkrets på ca 12cm) som stor så är man nog ganska tajt själv
Tycker man att en normalstor kuk känns ganska liten/"o-grov" så är man nog inte så tajt själv heller.
*bump*
Eftersom du frågar så måste du ju misstänka det? Nåja, oavsett vilket så skadar det ju aldrig att göra knipövningar och att träna med... vad heter det... knipkulor? Hahaha, vad det än heter så skadar det ju aldrig utan är bara bra för en!
vad spelar det för roll om du är slapp eller inte? Njuter du av sex? Får du orgasm? Om ja, så skit i storleken på fittan!
vad spelar det för roll om du är slapp eller inte? Njuter du av sex? Får du orgasm? Om ja, så skit i storleken på fittan!
Knipövmingar gör du inte under sex (även om min sambo definitivt tycker det är intressant när jag gör det ibland) utan när du gör annat. Börja med att stoppa strålen när du kissar för att lokalisera rätt muskler, sedan kniper du med de musklerna flera gånger dagligen. Eller införskaffa ben wa-kulor att träna med.
Knipa gör du i vardagen..visst kan man knipa lite extra..när man blir tagen bakifrån eller rider tex :) Jag blev tajtare efter barn..hehe..hur jag vet..killen sa "hur fan gör du,såå tajt" ..hihi