• mollyhedlöf

Mamma vill att jag ska sova hos henne

I hennes säng, men känns ändå konstigt när jag hörde henne ha sex med sin man inatt. Det känns som om hon behöver min närhet. Och hon frågade om jag ville känna när barnet sparkade,och jag bara skrek på henne. Ångrar mig men vet ju inte vad jag ska säga. Gjorde ju ett ämne om att jag hörde henne och hennes make ha sex,och alla tyckte att det var okej, dem sa att man kunde vara extra kåt och att man måste ha det under graviditeten. Hon var nyss i mitt rum och jag sa kärring gå ut,ångrar mig så, hur j'vla dum kan jag vara. Det går så fort tänker inte utan bara säger elaka saker. Hon fick tårar i ögonen och vart självklart jävligt arg på mig. Vad ska jag nu göra? gå till henne lägga mig hos henne och känna på bebisen så hon blir glad? :o

• Svar på tråden Mamma vill att jag ska sova hos henne
  • mollyhedlöf
    mollyhedlöf skrev 2012-08-11 00:14:10 följande:
    I hennes säng, men känns ändå konstigt när jag hörde henne ha sex med sin man inatt. Det känns som om hon behöver min närhet. Och hon frågade om jag ville känna när barnet sparkade,och jag bara skrek på henne. Ångrar mig men vet ju inte vad jag ska säga. Gjorde ju ett ämne om att jag hörde henne och hennes make ha sex,och alla tyckte att det var okej, dem sa att man kunde vara extra kåt och att man måste ha det under graviditeten. Hon var nyss i mitt rum och jag sa kärring gå ut,ångrar mig så, hur j'vla dum kan jag vara. Det går så fort tänker inte utan bara säger elaka saker. Hon fick tårar i ögonen och vart självklart jävligt arg på mig. Vad ska jag nu göra? gå till henne lägga mig hos henne och känna på bebisen så hon blir glad? :o
    Hennes man vart arg på mig nyss. Oh
  • LaReina

Skyll dig själv fjortis...

• mollyhedlöf
    Amandasmamma2010 skrev 2012-08-11 00:23:52 följande:
    Skyll dig själv fjortis...
    Det gör ju inte saken bättre om du är elak. mår ju bara ännu sämre 
  • Hippie

Men herregud prata med din mamma då om hur du känner, men samtidigt lyssna på hur hon känner. Visa att du är 16 år och kan föra ett normalt samtal, jag vet att 16 år är en jobbig tid då min syster är 16 år, men inget funkar med att vara elak och skrika fula ord.

Det är bättre att ni pratar i normal samtalston och berättar hur ni känner, så jag tycker du ska prata med din mamma istället för att skriva här på FL, för ingen här kommer kunna lösa ditt problem, det kan bara du.

Ursäkta ifall du tycker jag är elak nu men det är ju faktiskt sanningen. 

• mollyhedlöf
    Hippie skrev 2012-08-11 00:35:27 följande:
    Men herregud prata med din mamma då om hur du känner, men samtidigt lyssna på hur hon känner. Visa att du är 16 år och kan föra ett normalt samtal, jag vet att 16 år är en jobbig tid då min syster är 16 år, men inget funkar med att vara elak och skrika fula ord.

Det är bättre att ni pratar i normal samtalston och berättar hur ni känner, så jag tycker du ska prata med din mamma istället för att skriva här på FL, för ingen här kommer kunna lösa ditt problem, det kan bara du.

Ursäkta ifall du tycker jag är elak nu men det är ju faktiskt sanningen. 
    Men det är många som skriver här,ingen löser mina problem. Men kan få råd,har fått det många gånger
  • Anova

Mitt råd är att du köper en present till din mamma i morgon.. Eller så gör du en själv. 
    Då blir hon kanske snäll, för vilken mamma gillar inte att få presenter? 

Sen köper du ett par hörlurar som du kan plugga in i en Mp3spelare, Ipod, telefon eller dator.. Så slipper du höra folket omkring dig. Sen håller du dig på ditt rum och går bara ut då du ska äta, gå på toa, gå ut eller likande.    

• En struts

Ska du sova i din mammas rum, i hennes säng, då hon är där med sin partner?
    Begriper ingenting av tråden.

• En struts

Det är inte aktuellt att du ska vara överhuvudtaget i närheten, när din mamma har sex med sin partner. Förstår du ts. Du reagerar normalt om du blir förbannad på henne för detta.

• mollyhedlöf
    En struts skrev 2012-08-11 00:53:49 följande:
    Ska du sova i din mammas rum, i hennes säng, då hon är där med sin partner?
    Begriper ingenting av tråden.
    Nej herregud klart jag inte ska. Dem hade sex igår kväll då jag hörde och mamma inte visste att jag skulle komma hem
  • Anova

om du nu är 16 bör väl du vara i säng vid den här tiden?

Vi som vuxna kan vara vaken och sova när vi vill..   

Svar på tråden Mamma vill att jag ska sova hos henne