• Mej 70

storkbett? När har de försvunnit på era barn?Vad är orsaken ?

Heeej alla!
    En liten fråga...Vår son har rejäla storkbett (tror jag det är) på vardera öga...
    Han är såå fin och go, vår lilla älskade Noah, 2 veckor gammal.
    Jag undrar bara lite nyfiket om någon vars barn haft storkbett, kan dela med sig av när dessa försvunnit??
    Och vad orsakas de av? Någon som vet?

Kraaaam

• Svar på tråden storkbett? När har de försvunnit på era barn?Vad är orsaken ?
  • mmcf

Mina tvillingsöner har också storkbett på ögonlocken. Det beror på att det är blodkärl som har spruckit sa bvc läkaren. Dom är fyra månader i dag och dom har bleknat rejält. Vet inte hur lång tid det tar innan dom är borta helt.

• Fluffisarna

Min dotter hade storkbett i nacken och det har bleknat successivt. Nu är hon ett år och jag minns inte när det försvann helt, men det är ett bra tag sen.

• Luffarmor

Vår gosse har oxå stork bett på ögonen o två vackra bakihuvudet

• LottaRos

Mina pojkar har/hade oxå storkbett. Emil har/hade på ena ögonlocket, det bleknade successivt o syntes inte mer långt innan han var ett år gammal. Men blir han arg eller upprörd så blir det rött o syns! Axel har bara i nacken så det tänker man inte på, det syns än men inte lika mycket.

• Saltlakrits

min dotter har/hade ett i pannan mellan ögonbrynen. Det syns fortfarande när hon blir arg.. Hon är tre år...

• Alicia05sMamma

Min dotter hade på båda ögonen & i nacken när hon föddes. Det på ögonen har vuxit bort av sig själv. Dock är en del av storkbettet kvar i nacken & min tös är snart 11 månader.

• snillis

Arvid har ett i pannan mellan ögonbrynen. Det syns extra tydligt när han är arg
    Han är bara 3,5 månad än så jag räknar med att det försvinner

• Ellen Dellen

Jag har en kompis som har ett storkbett i nacken och det syns än idag då hon snart fyller 28 år!!

• Minttu

Min flicka har på armen och i nacken och läkaren sa att det är ytliga blodkärl och kommer försvinna tills hon e ett år.

• AlexandraP

jag är 22 snart och mitt storkbett i ansiktet är kvar. Syns tydligast när jag har gråtit

Svar på tråden storkbett? När har de försvunnit på era barn?Vad är orsaken ?