Fastnat på hundnamn till min mops!!
Hej!
Jag ska få hem en liten hundmops idag. Jag har en hund som heter Barker redan och jag har totalt fastnat på namn till mopsen. Kan ingen hjälpla mig med namn till min lilla mops hane? :)
Hej!
Jag ska få hem en liten hundmops idag. Jag har en hund som heter Barker redan och jag har totalt fastnat på namn till mopsen. Kan ingen hjälpla mig med namn till min lilla mops hane? :)
Gillar namnet Napoleon till mopsar men det går kanske inte så bra ihop med Barker.. :P Brew och Boozer är ju lite häftiga namn! Cash eller Easy kanske?
Kolla in den här sidan, finns jättemycket fint! :)
www.vovve.net/Hundnamn
Lycka till med vovven!
Missade en bit av länken! Här är den! :) vovve.net/Hundnamn/index.asp
Är Elvis ett gulligt namn eller passar inte det ihop?? :D
Tack för länken ^^
Tycker Elvis funkar bra
Vet en hund som hette Dusty, det tyckte jag var lite coolt.
Inga problem! :)
Elvis är häftigt och går rätt bra ihop med Barker! :)
Ja tycker Elvis är jättebra :) har ni inge mer tips?
Snake tycker jag är ett redigt namn på en mops.
Nu är jag här igen.. Boss, Buck, Bullet, Hagrid, Otis, Pax, Boselli, Chef, Ernie, Marley, Fred, Angelo, Olie, Ouki, Hachi..
Bara att du försöker hitta ett namn som går bra att säga tillsammans med Baxter, kan bli lite jobbigt att kalla på dem och de har namn som inte passar så bra ihop :)
Enligt rekommendationer så ska ju namnet innehålla I och S. Så jag skulle nog valt Ian, Ivan, Isor, Isidor, Ior, Dior, Ilon, Ville, Nilo eller liknande.
Jag har funderingar på att köpa en mops längre fram jag också. En hane han skall antingen heta Douglas eller Frank. Fast jag gillar ju ha "gubbnamn"... från vilken kennel köpte du din?
Då röstar jag på angelo
Min mopskille heter Rocky :)
friterad kines mat
Yoda! Skulle jag döpa min till.
Känner mopsar som heter Dexter, Frank, doug, Elsa, Edit och Rocky
Ts
Jag känner en mops som heter Stig, men här kommer lite fler namn
Mopsy
Ragnar
Gusten
Gismo
Liston
Bertil
Vår mops heter Rufus. Andra tänka namn var Texas, Alf eller Napoleon. Förra mopsen hetter Melker Världens goaste hundar är/var dem
Jag tror ts reda. Har ett namn till sin hund vid det här laget...
Även ifall det var längesedan så vill jag även skriva lite. Jag tycker Melker eller Atlas skull passa bra????[]?
Mvh/Lovisa