• Anonym (Förstår inte)

Dag 39 men ingen mens eller plus?

Har en normal cykel på 33 dagar, hade ÄL dag 24 men ännu har där inte kommit någon tant röd! Jag har lite bruna flytningar efter sex men inget som fortsätter eller ökar.. jag har börjat få ont i brösten dem sista 3 dagarna och varit gasig i magen den sista veckan - väldigt gasig! Testat neg dag 34, 36 och 38.. Någon med erfarenhet?

• Svar på tråden Dag 39 men ingen mens eller plus?
  • Em me

Jag fick min mens idag , hoppade över en hel månad:s

• Anonym (Hmmm...)

Men brukar du ha så sen äl och mens dag 33? Det innebär nämligen en lutealfas på 9 dar vilket inte alls är normalt och betyder svårigheter för att inte säga omöjligt att få barn. Om du brukar ha längre lutealfas på ca 14 dar är du bara en dag sen och då är det inget konstigt alls att du inte fått plus för vissa får vänta flera dar och ibland flera veckor efter BIM. Jag var bevisligen gravid,men fick inte plus-bara ett streck åt fel håll på gravtestet och då var jag ändå i v.6.

• Anonym (jag med)

min mens har kommit 1 manad for sent 2 ggr..det kan ibland vara sa att kroppen hoppar over tillochmed nagra manader..det kan vero pa stress och andra saker...det ar naturligt da att kanna gravid symptom eftersom kroppen vantar pa mensen och manga inklusive mig sj far ofta gravidsymptom nar man vantar pa mensen..magen brukar aven se stor ut..jag sag ut som jag var 4 man gravid nar min mens var forsenad..jag har normalt platt mage

• Anonym (Förstår inte)

Har varit till insemineringar förr och då har jag haft en vanlig ÄL men med 28 dagars cykel.. Har dock varit gravid 2 ger efteråt (MA & MF) och min kropp har ändrat sig dramatiskt efteråt. Det är första gången jag testar med ÄL stickor (efter graviditet) för innan har jag kunnat se det på flytningarna och andra ÄL symptom. Blev själv lite förundrad över att ÄL var så sen och jag vet att jag bara är 1 dag sen!! Men att min cykel överstiger 39 har jag inte varit med om förr... Jag känner mig dock inte gravid.. Har testad positivt på BIM dagen i mina andra 2 graviditeter..

Svar på tråden Dag 39 men ingen mens eller plus?