Anonym skrev 2012-08-13 00:24:51 följande:
ag är man, 41 år och bor i en liten stad, för några månader sen när jag var ute och åt så såg jag en tjej som jag aldrig sett förut i den lilla staden, hennes ögon tindrade på ett otrolig vackert sätt, hennes röst, annorlunda dialekt, och skrattet satte sig fast i mig, det var tur att hon satt med ryggen emot mig för jag kunde inte släppa henne med blicken, jag såg hennes ögon direkt när hon kom in, vi växlade en snabb blick .
När jag skulle gå ut så vände jag mig om för att hålla upp dörren till mitt sällskap, precis då kollade hon upp, jag glömmer aldrig blicken som möttes just då
Jag tänkte väldigt mycket på denna mystisa tjej
Några veckor senare så satt hon på samma resturang, med samma sällskap när jag och min vän kom dit ,
När hon gick därifrån , över vägen ( satt vid fönstret ) så vände hon sig om, blickarna möttes igen, och jag visste då, att den här tjejen och jag är menade för varandra .
Jag visste inte ens hennes namn, eller ålder, eller vart hon kom ifrån med den annorlunda dialekten, efter det så hände det något kul.. jag hade henne på facebook, jag bor i en liten stad där alla känner igen alla efter en vecka som sagt, hon hade skickat en vänförfrågan till mig första gången innan jag såg henne, märkte det på några bilder hon lade upp på sig själv en sen kväll ... hon är ingen facebooknörd .
Vi började skriva, sen dejta, hon var 18 år , vi är av olika anledningar ( inte åldern ) väldigt goda vänner idag
Tror du att det skulle kännas konstigt att bli kär i en tjej i den ålder. Tänker sådant som att berätta de för dina föräldrar, vänner och arbetskamrater?