• Anonym (Hjälp?!)

    Vad kan jag göra för min son?

    Min son är fyra månader o skriker jämt. Det börjar efter första amningen varje morgon. När han har ätit drar han upp benen mot magen o skriker Han är jätte svår att rapa. Fick veta när han var två månader att han skulle ha kolik. Han skriker med korta stunders uppehåll mem sammanlagt så skriker han 12-15 timmar per dag. Jag hel ammar. Försöker sjunga,vagga,leka med honom you name it inget funkar. Försöker med massage funkar inte. Han sover nätterna igenom fast går inte få han att sova nån längre stund på dagen eller eftermiddan. Han somnar en kort stund efter amning på min arm. Försöker jag jätte försiktigt att flytta honom vaknar han direkt. Har mörkerrullgardin i sovrummet men ändå vill han inte sova på eftermiddan där. Inte i barnvagnen heller. Åka i väg o göra nåt gallskriker han o av promenader med. Så han är oftast ute i trädgården om vi inte är i väg. Vad kan vi göra för att han ska bli nöjd? Självklart förstår jag att barn skiker men 12-15 timmar per dag är jobbigt för oss alla framför allt min son. Provat minifom o semper droppar men dom hjälper inte. Har babygym o babysitter som jag har han i varje dag. Bärsele funkar inte heller. Han vill bara hänga på nån av mina axlar. Tar mest hand om han själv min sambo prioriterar inte sin son. Är lugn skriker inte på min son är inte frustrerad. Bara trött o ont i kroppen. Vad göra? Finns ingen som kan avlasta mig nånsin heller. Inte ens min sambo gör det. Min son sover mellan 5-10/ dygn. För lite tycker jag. Han är så trött men vill inte sova. HJÄLP!!! Att själv sköta hushållet o min son är inte lätt när han är otröstlih typ alltid

Svar på tråden Vad kan jag göra för min son?