• Anonym (jobbigt)

helt sjukt problem...

Hejsan! Jag vet inte hur jag ska börja då det aldrig har hänt mig tidigare och jag har varit sexuellt aktiv i många många år. Men till mitt bekymmer. Jag är tillsammans med en kille sen ett halvår. Vårt sex kan jag inte klaga på egentligen och antar att dem flesta hade varit mega nöjda. Den här killen ger mig allt jag är viktig och det är viktigt att jag får njutning och orgasm men den här killen slutar aldrig. Alltså han kan hålla på i timmar non stop. Jag kommer flera gånger och han kommer men så fortsätter han. Har alltid älskat sex och med mitt ex kunde jag hålla på i flera timmar utan nåt men med denna killen så typ stör det mig. Nu varje gång innan vi träffas så får jag nästan en oro att nu ska jag ha sex i flera timmar. Jag har däremot att förklara att jag faktiskt blir trött och då har han sagt ja men det är ju inte du som gör så mycket vilket är sant men jag blir ändå utmattad. Sen har jag även sagt att ibland så föredrar jag en snabbis på 10 min än utdraget sex.. Men han verkar inte förstå. Han vill köra på tills jag kommer och gärna flera gånger. Jag kommer alltid men dem ett par gånger har det hänt att efter att jag och han kommit så fejkar jag bara för att få slut på sex. Är det något allvarligt fel på mig eller ? Hur ska jag få killen att fatta att jag inte vill ha sex flera timmar flera gånger ? Jag har tom funderat på att göra slut med honom men han är så snäll och jag gillar honom... Vad göra ?

• Svar på tråden helt sjukt problem...
  • Anonym (NEJ)

Någonting du ALDRIG får glömma är att det är DIN kropp oavsett om du är i ett förhållande o ni älskar varandra, du har ingen som helst plikt att ha sex fast du inte vill det och inte heller låta han hålla på länge om du inte känner dig okej med det.
    Att ha sex när det inte känns okej ska man aldrig någonsin ha, det kan slå helt fel.
    Man kan till o med bli äcklad av sig själv.
    Har själv varit där, ställt upp på att ha sex bara för någon annan vill.
    Ha sex när du vill och sex ska va på bådas villkor! båda ska känna sig bekväma..
    Att han får komma en gång är nog.
    Om du inte vill mer så gå bort, ta bort han.
    och förklara för honom att det är DIN KROPP som DU BESTÄMMER över.
    Min kille kan ibland säga : jag borde få ha sex med dig när jag vill vi är tillsammans.
    då påpekar jag SKARPT att det är MIN KROPP, om han vill ha sex o jag inte vill kan han gå o runka.

Hoppas det går bra! och stå på dig.

• Anonym (Men....)

Göra slut bara för att du inte vågar prata med honom?????

• Anonym (jobbigt)

Tack du har mycket rätt i det du skriver. Det får mig att tänka till lite. Och den andra som kommenterade nej inte göra slut för jag inte vågar prata utan för att jag orkar inte med den säga sexpressen... Och jag har ju försökt prata men han bara viftar bort det med helt andra saker och tror att han.ska hålla på i timmar för det ska vara så.

• Anonym (Men....)
    Anonym (jobbigt) skrev 2012-08-13 12:36:28 följande:
    Tack du har mycket rätt i det du skriver. Det får mig att tänka till lite. Och den andra som kommenterade nej inte göra slut för jag inte vågar prata utan för att jag orkar inte med den säga sexpressen... Och jag har ju försökt prata men han bara viftar bort det med helt andra saker och tror att han.ska hålla på i timmar för det ska vara så.
    Jamen bara säg att du inte vill ha det så då. Du kan ju inte dumpa en kille bara för att han inte fattar att du menar allvar om du inte sagt till ordentligt. Han tror väl att alla tjejer vill ha det så och han är säkert stolt över att han kan hålla på länge`?
  • Anonym (NEJ)
    Anonym (jobbigt) skrev 2012-08-13 12:36:28 följande:
    =)
    Va bara bestämd o förklara så ska du se att allt fixar sig.
    Om han inte accepterar, då är det dags att dumpa =)
  • Anonym
    Anonym (NEJ) skrev 2012-08-13 12:07:42 följande:
    Någonting du ALDRIG får glömma är att det är DIN kropp oavsett om du är i ett förhållande o ni älskar varandra, du har ingen som helst plikt att ha sex fast du inte vill det och inte heller låta han hålla på länge om du inte känner dig okej med det.
    Att ha sex när det inte känns okej ska man aldrig någonsin ha, det kan slå helt fel.
    Man kan till o med bli äcklad av sig själv.
    Har själv varit där, ställt upp på att ha sex bara för någon annan vill.
    Ha sex när du vill och sex ska va på bådas villkor! båda ska känna sig bekväma..
    Att han får komma en gång är nog.
    Om du inte vill mer så gå bort, ta bort han.
    och förklara för honom att det är DIN KROPP som DU BESTÄMMER över.
    Min kille kan ibland säga : jag borde få ha sex med dig när jag vill vi är tillsammans.
    då påpekar jag SKARPT att det är MIN KROPP, om han vill ha sex o jag inte vill kan han gå o runka.

Hoppas det går bra! och stå på dig.

Jättebra skrivet! Är det ok om jag kopierar ditt inlägg och sätter det i en annan tråd?
  • Anonym (NEJ)
    Anonym skrev 2012-08-13 14:20:00 följande:

Jättebra skrivet! Är det ok om jag kopierar ditt inlägg och sätter det i en annan tråd?
    Absolut =)
Svar på tråden helt sjukt problem...