helt sjukt problem...
Hejsan! Jag vet inte hur jag ska börja då det aldrig har hänt mig tidigare och jag har varit sexuellt aktiv i många många år. Men till mitt bekymmer. Jag är tillsammans med en kille sen ett halvår. Vårt sex kan jag inte klaga på egentligen och antar att dem flesta hade varit mega nöjda. Den här killen ger mig allt jag är viktig och det är viktigt att jag får njutning och orgasm men den här killen slutar aldrig. Alltså han kan hålla på i timmar non stop. Jag kommer flera gånger och han kommer men så fortsätter han. Har alltid älskat sex och med mitt ex kunde jag hålla på i flera timmar utan nåt men med denna killen så typ stör det mig. Nu varje gång innan vi träffas så får jag nästan en oro att nu ska jag ha sex i flera timmar. Jag har däremot att förklara att jag faktiskt blir trött och då har han sagt ja men det är ju inte du som gör så mycket vilket är sant men jag blir ändå utmattad. Sen har jag även sagt att ibland så föredrar jag en snabbis på 10 min än utdraget sex.. Men han verkar inte förstå. Han vill köra på tills jag kommer och gärna flera gånger. Jag kommer alltid men dem ett par gånger har det hänt att efter att jag och han kommit så fejkar jag bara för att få slut på sex. Är det något allvarligt fel på mig eller ? Hur ska jag få killen att fatta att jag inte vill ha sex flera timmar flera gånger ? Jag har tom funderat på att göra slut med honom men han är så snäll och jag gillar honom... Vad göra ?