• Myskillen

Hur onanerar Du på jobbet?

Jag klär av mig naken. Lägger ut toapapper på golvet och står på knä. Letar gärna upp en p-film. Sen sprutar jag rakt ut. Verkligen skönt!

Hur gör du? Man/kvinna? Ålder?

• Svar på tråden Hur onanerar Du på jobbet?
  • Miss P71

Då e man kåt om man måste runka på jobb och inte kan vän ta tills man kommer hem!!

• Myskillen
    Miss P71 skrev 2012-08-13 15:08:02 följande:
    Då e man kåt om man måste runka på jobb och inte kan vän ta tills man kommer hem!!

Mmm är mycket kåt! Men det är också avkopplande och man rensar bort jobb tankarna för stunden.
  • Anonym

ROFL

Inte alls. Jag jobbar när jag är på jobbet. 100% fokus på arbetet, 0% på könsdrift.

Frågan är väl vad man jobbar med om man har tid/lust att onna på jobbet?? Skrattande

• Myskillen
    Anonym skrev 2012-08-13 15:17:19 följande:
    ROFL

Inte alls. Jag jobbar när jag är på jobbet. 100% fokus på arbetet, 0% på könsdrift.

Frågan är väl vad man jobbar med om man har tid/lust att onna på jobbet??

Hört talas fika och matrast?
  • Anonym (på jobbet)

Brukar bli en snabb runk på toan i samband med en rast. Hur mycket jag än har att göra på jobbet så kan man alltid ha tid med en liten rast

• Anonym
    Myskillen skrev 2012-08-13 15:21:16 följande:

Hört talas fika och matrast?
    Jo, jag har hört att man kan ha sånna. Det har väl hänt mig med, men näringsintag och hundrastning är prioriterat. Tungan ute
  • Anonym

Kvinna 36 år, aldrig på jobbet. Som någon annan sa så är sex det sista jag tänker på på jobbet, dessutom skulle jag aldrig hinna

• Myskillen
    Anonym skrev 2012-08-13 15:39:37 följande:
    Kvinna 36 år, aldrig på jobbet. Som någon annan sa så är sex det sista jag tänker på på jobbet, dessutom skulle jag aldrig hinna

Du måste lära dig prioritera på jobbet :)
  • Anonym (kåt taxikille)
    Myskillen skrev 2012-08-13 15:02:11 följande:
    Jag klär av mig naken. Lägger ut toapapper på golvet och står på knä. Letar gärna upp en p-film. Sen sprutar jag rakt ut. Verkligen skönt! Hur gör du? Man/kvinna? Ålder?

Miss P71 skrev 2012-08-13 15:08:02 följande:
    jag blir ofta kåt på jobbet särskilt på helgen  tjejerna e väldigt närgångna då
  • Anonym (tjej)

lånar toan. tar av byxor o trosor och sätter mig på golvet och gnuggar klittan. finns det t.ex en tandkrämstub lånar jag den ;) tvättar sen av den väl o stoppar tillbax i skåpet :)

Svar på tråden Hur onanerar Du på jobbet?