• MammaiJuli

Nyblivna föräldrar i Alingsås

Hej.

Fick mitt första barn 14 juli och undrar om det finns fler som nyss fått barn som skulle vilja träffas och umgås?

Vore jätte kul att lära känna lite andra med barn i lilla alingsås.

Så känner du att det vore något så hör av dig /er.

• Svar på tråden Nyblivna föräldrar i Alingsås
  • LillaJo

Hej ! Jag fick min dotter i augusti, å vi bor i Alingsås ! Vad brukar ni Göra på dagarna? :)

• MammaiJuli

Grattis=)nä du jag går mest hemma om dagarna,blir ut och gå en del,mannen behöver få plugga i lugn och ro.vad gör ni då?

• MiaG

Hej! Jag bor i Vårgårda och fick en dotter 7 juni. Flyttade hit för ett år sedan och känner inte många häromkring. Är mest hemma på dagarna.

• bLuntTi

jag är nyinflyttad pappa med en dotter på 10månader, känner inte så många här heller, inga med barn iaf. Finns det ngt att göra här förutom gå o bada;) ? Har varit på bibblan nångång oxå har ni några tips?

• MammaiJuli
    MiaG skrev 2012-10-19 13:18:17 följande:
    Hej! Jag bor i Vårgårda och fick en dotter 7 juni. Flyttade hit för ett år sedan och känner inte många häromkring. Är mest hemma på dagarna.
    bLuntTi skrev 2012-12-14 10:27:18 följande:
    jag är nyinflyttad pappa med en dotter på 10månader, känner inte så många här heller, inga med barn iaf. Finns det ngt att göra här förutom gå o bada;) ? Har varit på bibblan nångång oxå har ni några tips?

hej.och grattis till dottern=)det finns öppna förskolan?det kanske hade varit något?ser att denna tråden inte är så aktiv längre,men vi finns på fb dom flesta där.
Svar på tråden Nyblivna föräldrar i Alingsås