• tobiq

Tips på internetsida med SNABB leverans!

Jag blev bjuden hem till en kompis som fyller 25 i helgen, en väldigt nära vän så självklart ska jag gå trots kort varsel. Är helt luspank efter att ha lagat bilen för en herrans massa pengar, så nu behöver jag beställa något över internet så jag kan betala det efter löning på faktura.

Tips på presenter och sidor som kan garantera leverans innan helgen mottages gärna!:) 

Moa-08 Svea-10
  • Svar på tråden Tips på internetsida med SNABB leverans!
  • tobiq

Tack MajaVira! Ska kolla det direkt!:)

Moa-08 Svea-10
  • Ramborg

Jag beställde från Jollyroom vid lunchtid och kunde hämta ut paketet på ica dagen efter.

42.
  • plett

eleven.se/ brukar jag alltid kunna beställa och få sakerna ifrån dagen efter, man kan dessutom välja att få en liten goodiebag helt gratis med lite smått och gott i. :)

• agua

Om din polare har en iPhone så kan du beställa ett personligt skal till den på caseapp.se hade paketet inom 36 timmar och bor långt upp i lappland :)

• tobiq

Tack för alla era tips!

plett skrev 2012-08-14 10:20:47 följande:
    eleven.se/ brukar jag alltid kunna beställa och få sakerna ifrån dagen efter, man kan dessutom välja att få en liten goodiebag helt gratis med lite smått och gott i. :)

Det lutar åt att det blir från den här sidan, men hur väljer man till goodiebagen?;)
    Moa-08 Svea-10
  • plett
    tobiq skrev 2012-08-14 10:49:18 följande:
    Tack för alla era tips!

Det lutar åt att det blir från den här sidan, men hur väljer man till goodiebagen?;)
    När du går till kundkorgen så finns det en liten grön ruta där man kan välja att få med den. ;)
Svar på tråden Tips på internetsida med SNABB leverans!