• Anonym

missfärgningar av ricinolja?

Jag började nyligen behandla min kondylom med ricinolja, men har nu fått bruna fläckar i trosorna. Är. Detta från oljan, eller har det med kondulomen att göra? Någon som vet? Till sist, är det någon som vet om ricinolja tar bort vårtorna?

• Svar på tråden missfärgningar av ricinolja?
  • Anonym

[quote=66202602][quote-nick]Tigerliljaaa skrev 2012-08-14 13:36:01 följande:[/quote-nick]Gå till vc och få vettig behandling ist[/quote Hudkliniken har semesterstängt. Behandlar med oljan så länge.

• Anonym

Oj, vad konstigt förra inlägget blev. Skrev från mobilen. Finns det någon som vet om ricinolja ger missfärgningar? Samt andra "huskurer" mot kondylom som är värda att testa innan hudkliniken öppnar igen? Vet att vissa provat vinäger, men det vill jag inte prova, jag har hört att det fräter. Någon?

• Anonym
    MrsBlue skrev 2012-08-16 07:29:53 följande:
    Olivolja
    Hjälper det mot kondylomvårtorna?
  • Anonym
    MrsBlue skrev 2012-08-16 20:18:07 följande:
    Ja absolut
    Helt allvarligt? Har du provat själv eller hört talas om det? 
  • MrsBlue

Jag har provat själv. Fick mina när jag va gravid, men då gjordes inget sen gick dom tillbaka. Men sen kan dom spöka ibland och då smörjer jag med olivolja. Googla på det

• Anonym
    MrsBlue skrev 2012-08-17 05:31:47 följande:
    Jag har provat själv. Fick mina när jag va gravid, men då gjordes inget sen gick dom tillbaka. Men sen kan dom spöka ibland och då smörjer jag med olivolja. Googla på det
    Tack för tipset! :) Hur lång tid tar det ungefär för vårtorna att försvinna från det att du börjar smörja med olivoljan?
Svar på tråden missfärgningar av ricinolja?