• elizat

Singelföräldrar i Sthlm?

Hejsan alla singelföräldrar! Jag är en 25 årig tjej som födde en liten tjej som föddes maj 2012. Förhållandet börjar knaka och jag orkar inte hänga läpp för det. Vore kul att träffa er som bor i Sthlm som vill gå på barnvagnspromenader. :) Livet är för kort för att sitta och deppa ihop!

• Svar på tråden Singelföräldrar i Sthlm?
  • any19877

Hej! Jag är också 25 år och gick mins tvillingar i juli;) känner samma sak som du! Var bor du?

• elizat

Åh fantastiskt med tvillingar!! Jag bor i hägerstensområdet! Vart bor du? :) Grattis!!!

• elizat

Ja det var ju en liten bit ifrån! Men spillerill! :)

any19877 skrev 2012-08-14 16:36:52 följande:
    Jag bor i Sollentuna;) långt men det går ju att träffas ändå;)

• Emsbli

Jag är 24 min dotter är dock 4 år. Men följer gärna med på promenad ändå :) Vi finns  i Haninge,

• elizat

Det vore superkul om vi kunde ses! Känner själv att jag just nu går igenom en rätt tuff period iom att separationen är nära! Skulle behöva lite styrkeråd! När och var? :) kram!

• elizat
    any19877 skrev 2012-08-17 04:06:30 följande:
    Vi kan ju ses i stan på någon kafe?
    haha jag gillar att vi båda var uppe vid 4 tiden på dygnet och kollade familjeliv! ;)
    hihi ja absolut. jag kan oftast alla dagar utom månadar, och nästa vecka är det måndag och onsdag!
  • elizat

Jag kan inte mån eller ons nästa vecka. :( Buhu! En annan dag? :)

• Deborah12

Hej hej! Jag skulle gärna vilja hänga på! Jag är 22 år och har en son som föddes i februari :)

Svar på tråden Singelföräldrar i Sthlm?