• Anonym (hmm)

ni med överflödig hud på magen efter grav. SE HIT!

Har en fråga till er.. har ni gjort något som fått bort den överflödiga huden? 
    jag har som en säck på magen med överflödig hud som hindrar mig från att ha åtsittande kläder och skulle gärna vilja få tips och idéer om hur jag kan få bort eller minska på detta! 

• Svar på tråden ni med överflödig hud på magen efter grav. SE HIT!
  • DuTrorAttDuVet

det är i princip omöjligt, men hade det inte varit bättre att fråga de som INTE har överflödig hud på magen efter graviditet? =)

• beccagranen

Är det efter graviditet eller övervikt du har husöverskott? isf, hur länge sedan är det du födde?

• Fabella

Köp stora trosor. Det gör jag. Jag har ingen hängmage, men jag har en putig mage och mer än två handtag på ryggen.  jäklar vad snygg man kan bli ett par gigantiska trosor under festblåsan eller den tighta toppen.

• Anonym (ehh)

Vadå får alla över flödig hud efter en graviditet!? Det hoppas jag inte!!!!!!!  Förvånad

• Anonym

jag fick en fin påse efter ett snitt med barn nr 1, den vill inte gå bort och nu när jag väntar trean ser magen konstig ut av skinnpåsen

• Anonym (ehh)
    Anonym skrev 2012-08-14 18:16:26 följande:
    jag fick en fin påse efter ett snitt med barn nr 1, den vill inte gå bort och nu när jag väntar trean ser magen konstig ut av skinnpåsen
    Men alltså jag har kompisar som fött barn... alla ser platta och fina ut!?  Förutom några som är äldre och fött fler barn. Vi är unga under 30
  • Anonym (hmm)

födde sonen för 7 månader sen. mitt andra barn, vägde 58kg innan grav och väger nu 63kg och kommer bara inte ner och magen är hemsk.
    ålder - 24 år, dottern fick jag vid 18 års ålder och då vart magen sådär men nu är den värre. vägde 48kg innan första barnet, stannade på 57-58kg då jag var nöjd med formerna då men inte magen. 

• Anonym (ehh)
    Anonym (hmm) skrev 2012-08-14 18:25:47 följande:
    födde sonen för 7 månader sen. mitt andra barn, vägde 58kg innan grav och väger nu 63kg och kommer bara inte ner och magen är hemsk.
    ålder - 24 år, dottern fick jag vid 18 års ålder och då vart magen sådär men nu är den värre. vägde 48kg innan första barnet, stannade på 57-58kg då jag var nöjd med formerna då men inte magen. 
    Hmm ja alla är väll kanske olika. Jag hoppas dock att min blir som vanligt.
  • Anonym (hmm)
    Anonym (ehh) skrev 2012-08-14 18:27:05 följande:
    Hmm ja alla är väll kanske olika. Jag hoppas dock att min blir som vanligt.
    alla andra som jag känner som blivit gravida har efter grav fått fin mage, varför just jag känns det som :(
  • leea

Jag har gjort en stor bukplastik men då har jag varit extremt överviktig mina tidigare graviditet,

Svar på tråden ni med överflödig hud på magen efter grav. SE HIT!