• sanhar

Söker en grymm spåkvinna

Söker en seriös spådam.. kontakta mig...

• Svar på tråden Söker en grymm spåkvinna
  • R Franklin

Seriösa är svårt då de inte tycks existera. Grymma är de dock allihop när de utnyttjar utsatta människor, lurar och bedrar, förvränger minnet av avlidna anhöriga och ger ogrundade tips och råd.

• Minnah65
    sanhar skrev 2012-08-14 19:00:55 följande:
    Söker en seriös spådam.. kontakta mig...
    Hej.

Den enda riktigt seriösa spålinjen jag varit i kontakt med är Spådam.se

Lycka till.

• R Franklin
    Minnah65 skrev 2012-08-17 23:31:07 följande:
    Hej.

Den enda riktigt seriösa spålinjen jag varit i kontakt med är Spådam.se

Lycka till.

Du menar alltså att de ställt upp på kontrollerade tester som de klarat av? Spännande, vart kan man läsa om det? Lite märkligt man inte sett mer om det kan man tycka, det vore ju en revolutionerande nyhet om det vore sant.
  • Blancheflour
    Minnah65 skrev 2012-08-17 23:31:07 följande:
    Hej. Den enda riktigt seriösa spålinjen jag varit i kontakt med är Spådam.se Lycka till.  

Ingen av dom har lyckats spå mig rätt i allafall! Ett säkert kort är Singoalla Millon i Göteborg, hon är fruktansvärt träffsäker, man måste bara förbereda sig innan som inte får en chock. Hon är ärlig och kan verkligen sia framtiden. Du kan googla henne om du vill..
  • R Franklin
    söderomizabella skrev 2012-08-28 23:57:13 följande:

Ingen av dom har lyckats spå mig rätt i allafall! Ett säkert kort är Singoalla Millon i Göteborg, hon är fruktansvärt träffsäker, man måste bara förbereda sig innan som inte får en chock. Hon är ärlig och kan verkligen sia framtiden. Du kan googla henne om du vill..
    Har du något konkret på att hon är träffsäker eller är det enbart anekdoter?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Anekdotisk_bevisf%C3%B6ring 
Svar på tråden Söker en grymm spåkvinna