• Emmamyway

Våtsarvetter HJÄLP

Hitta ingen kategori med Hygien så får skriva de här istället.

Jag köpte billiga våtsarvettpaket på Ullared i Juni och packa på mig 8 st paket, ÄLSKADE dem, torka av bra, var otroligt billiga. Kostade 6 kr per paket. Dock så är de slut nu och har ingen möjlighet att åka dit nu på ett tag. Grejen med dessa våtservetter är att de dofta GOTT och själva bajslukten vid torkning blev inte lika stinkande. Men alla våtservetter på marknaden är svindyra och luktar inget alls. Denna var lite mild doft och vår baby är inte allergisk. Använder vanligt tvättmedel och hon har inte reagerat på dessa våtservetter alls eller tvättmedel. Men vart finns de våtservetter som doftar gott? vart köper man de?

Libero är för dyrt och dofta inget speciellt.
    Pampers gilla jag inte alls, och lukta nada.
    Ica basic doftar inget
    Natusan för kletig enligt min smak och dofta inget

SÅ HJÄLP! vart finns de för märken som doftar gott och vart köper man den?
    De från ullared är i rosa paket med en björn på och heter bara tvättservetter med mild doft.

• Svar på tråden Våtsarvetter HJÄLP
  • Esco

Åh. Läste i efterhand att du skrivit att de var rosa :) Men dessa doftar också gott. Finns även i grön förpackning med Aloe Vera. Sorry för hundra inlägg efter varandra!

• Bambusa

kolla dollarstore (om du bor i närheten av ett) tycker mig sett nå liknande våtservetter där.. annars gillar ja lidls,doftar milt och frächt och kladdar inte..

• Emmamyway

Åh tack för alla svar! ska ut på jakt i morgon och hoppas jag hittar några bra! Bor i Göteborg och vet inte om de finns dollarstore här? någon som vet?

Vad heter dem på Lidhls?

• Bambusa
    Emmamyway skrev 2012-08-16 00:10:08 följande:
    Åh tack för alla svar! ska ut på jakt i morgon och hoppas jag hittar några bra! Bor i Göteborg och vet inte om de finns dollarstore här? någon som vet?

Vad heter dem på Lidhls?
    tror inte ni har dollar store.. men då har du ju rätt nära till ullared ändå..  (sjlv har ja 65mil enkel resa..)
    lidl har bara ett märke, dock två olika dofter.. ja brukar köpa den vit-rosa..  citygross har kanske, för dom har massor av olika sorter -iaf vårat i gävle..
  • TheStar

Tycker coops (både extra och vanliga coop-serien) luktar bra och funkar perfekt.

Svar på tråden Våtsarvetter HJÄLP