• Anonym

Frågade min dejt om önskemål..

Har dejtat en kille ett tag och vi har väl haft sex ca 10 ggr, jag sa till han för några dagar sen att han gärna får tala om hur han vill ha det, om han önskar att jag gör på ett visst sätt osv. Då säger han att han tänder på en hårig fitta, jag har helrakat..
    Det kändes lite som att han störts sig på det hela tiden. Jag har trivts bra i helrakat, har haft det så länge och min tidigare kille gillade det bäst så jag har inte tänkt tanken på att låta det växa ut.
    Nu känner jag mig äcklig och osexig:(
    Kan testa att låta det växa ut självklart men är det väldigt negativt för vårt sexliv om jag inte trivs i det?

En uttjatad fråga jag vet, men det är fritt att svara eller inte.

Tacksam för svar

• Svar på tråden Frågade min dejt om önskemål..
  • Lena

Min man tänder på helrakat men jag rakar mig inte, han tänder på mig ändå.

Testa och låt det växa ut och bestäm vad du föredrar. Han tänder på dig oavsett.

• Jimmie01

håriga fittor är så sjukt äckligt fult!

• Anonym

Jag ska testa och se hur det känns
    Jag vet att när jag hade hår på venusberget så var det så grovt att skulle det kännas någorlunda mjukt så var jag tvungen att ha det längre för att det inte skulle bli jättesträvt o stickigt.
    Krulligt långt hår på fittan känns inte så bra

• drakensgränd

Givetvis ska du fortsätta ha rakat. en modern sexuellt medveten tjej har rakat.....

Tänder han på konstigheter du inte gillar är det hans problem.....

• Anonym

Skönt att höra
    På ett sätt känns det konstigt (och lite oroande faktiskt) att han efter så kort tid tycker att jag ska ändra på något som har med mitt utseende att göra. Har man inte överseende med vissa saker innan man känner varann mer väl?! känns pinsamt underlägset på nåt vis att börja odla nu då för att han vill, men tycker väldigt mycket om han och vill ju inte att det ska vara en turn off grej i sängen. Men nu kommer jag känna mig obekväm hur som, orakad eller rakad..
    Överdriver säkert.. dagens i-landsproblem står jag för ;)

• Lena
    drakensgränd skrev 2012-08-15 10:43:16 följande:
    Givetvis ska du fortsätta ha rakat. en modern sexuellt medveten tjej har rakat.....
    Tänder han på konstigheter du inte gillar är det hans problem.....
    En modern sexuellt medveten tjej gör som hon vill!

• Babybel

Jag kan ju personligen tycka att det är hemskt omodernt att helraka sig, men det betyder ju inte för den sakens skull att du måste skaffa en djungel där nere. Många killar blir mer upphetsade av att känna att de är med en kvinna och inget annat. Men för att det ska kännas kan du ju spara ut en triangel på venusberget och raka resten?
    Tror inte han menade att du ska se ut som en grottmänniska utan mer bara att han inte gillar helrakat.

• Lena
    Anonym skrev 2012-08-15 11:23:45 följande:
    Skönt att höra
    På ett sätt känns det konstigt (och lite oroande faktiskt) att han efter så kort tid tycker att jag ska ändra på något som har med mitt utseende att göra. Har man inte överseende med vissa saker innan man känner varann mer väl?! känns pinsamt underlägset på nåt vis att börja odla nu då för att han vill, men tycker väldigt mycket om han och vill ju inte att det ska vara en turn off grej i sängen. Men nu kommer jag känna mig obekväm hur som, orakad eller rakad..
    Överdriver säkert.. dagens i-landsproblem står jag för ;)
    Du frågade honom och han svarade. Det är väl bra att han redan nu känner att han litar så mycket på dig att han kan vara ärlig? Sen så finns det en hel del som rakar sig för att de tror att det är vad alla killar vill ha och då är det ju bra att klaragöra att så inte är fallet. Var inte obekväm han tänder och litar på dig!
  • HelenN
    Lena skrev 2012-08-15 11:27:07 följande:

Helt rätt!
  • Anonym

Jag testar o ser hur det känns på berget, dock kommer jag nog aldrig klara att vara hårig närmast. Den sexuella känslan blir så mycket härligare när det är kalt där..
    Det får han i så fall nöja sig med, annars är jag nog inte en upphetsande person i övrigt för han ändå.

• lennartsdotter

Eftersom ni har haft sex flera gånger tycker han uppenbarligen inte att du är osexig eller äcklig så sluta tänka så. Du frågade och han svarade, det finns alltid en risk att man inte får de svar man önskar men se det som positivt att han vågade säga vad han önskar. Att han tänder på håriga fittor betyder inte att han tycker att rakade är äckliga eller oupphetsande. Om jag får välja godis väljer jag choklad, det betyder inte att jag tycker illa om salta sillar.

• Anonym
    lennartsdotter skrev 2012-08-15 12:02:37 följande:
    Eftersom ni har haft sex flera gånger tycker han uppenbarligen inte att du är osexig eller äcklig så sluta tänka så. Du frågade och han svarade, det finns alltid en risk att man inte får de svar man önskar men se det som positivt att han vågade säga vad han önskar. Att han tänder på håriga fittor betyder inte att han tycker att rakade är äckliga eller oupphetsande. Om jag får välja godis väljer jag choklad, det betyder inte att jag tycker illa om salta sillar.
    sant

Tack alla för svaren, nu ska jag vänta på att det ska växa ut då, och komma fram till hur den där busken ska formas (ryser lite, förhoppningsvis ovana Flört).
  • Anonym

• Selma1966

Testa om du vill. Väldigt lätt att raka sig igen...

• Anonym (kille,25)

JAPP!
  • Anonym (abc)
    HelenN skrev 2012-08-15 11:36:25 följande:

Helt rätt!
    *snark*
  • paret

Se där, bara ett bra tecken på att han gillar hela dig, han vill ha hela dig, inte bara din kluvna persika, hårig eller rakad.

Svar på tråden Frågade min dejt om önskemål..