• Anonym (Nyfiken)

Hur vanligt är det att ni har ATM?

Såg en annan tråd som handlade om ATM (ass-to-mouth) dvs att man suger kuken efter den varit inne i analen. Hur vanligt är det?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur vanligt är det att ni har ATM?
  • Anonym (Magda)

Händer ibland när killar vill

• Anonym

Skulle aldrig falla mig in!

• Anonym
    Jimmie01 skrev 2012-08-15 12:40:02 följande:
    ofcourse ..badboy heheCool

Du suger kuk efter han knullat din stjärt?
  • Anonym (Magda)
    Anonym skrev 2012-08-15 12:43:00 följande:

Du suger kuk efter han knullat din stjärt?

känns rätt löjligt att förstöra en tråd med sånna kommentarer
  • OlleSQ
    Anonym (Magda) skrev 2012-08-15 12:44:58 följande:

känns rätt löjligt att förstöra en tråd med sånna kommentarer
    Är väl absolut inget löjligt. Det var ju frågan till de som tog emot en ATM som frågan ställdes till och eftersom Jimmie1 svarade ofcourse så måste ju han vara i motagande ände. Sen om det är en kille som sätter på han eller en tjej med strapon är förstås en smakfråga. Men berättigad är den.
  • Anonym (-)

Nejtack! Såg även i den andra tråden att om man bara har "tvättat" sig så är man ju ren - fel! 
    Vi har ecoli där och det är då inte nyttigt. Kan leda till skapliga infektioner.

Hoppas ni har ett sår i munnen när ni gört Demon 

• LinnV

Har aldrig gjort och kommer aldrig göra! Fy vad äkligt med bakterier där ifrån till munnen!

• Anonym (uh)

Min kille vill gärna göra ATM på mig, men att suga av honom efter att han varit inne i min anal... uäck Kräks

• Sven Justus

Vari ligger det upphetsande att se sin kvinna suga av din kuk som precis varit i hennes röv? Jag är allvarlig med frågan för jag personligen tycker det kan jämställas med att be nån dricka din morgonurin. 

Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
Svar på tråden Hur vanligt är det att ni har ATM?