• justme01

Bröstoperation på avbetalning?

Hej!
    Jag har sedan en tid tillbaka, gått ner väldigt mycket i vikt, vilket har gjort att mina bröst har gjort detsamma. Själva jag är i en normal vikt, men brösten har blivit pytte små och ser enligt mig - inte bra ut! Jag har absolut ingeting emot små bröst, men jag är ju van med min C kupa. Alltid haft.

Det va ungefär ett år sedan jag gick ner. Och jag har då sedan dess funderat på en bröstoperation, men jag har avvaktat i hopp om att dom ska växa av sig själa, men icke.
    Då jag inte har några sparade pengar(som jag kan lägga på bröst) förtillfället, och inte heller kan lägga ut tex. 40.000 kr bara sådär, så undrar jag om någon här har gjort sina bröst på avbetalning? Är det möjligt? I så fall, vart? Alla tips, fakta, etc, vill jag gärna höra! :) Jag är bosatt i Stockholm för den delen.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Bröstoperation på avbetalning?
  • Kärlek84

Jag ringde banken och frågade om jag kunde låna 55 tusen till en operation och hon beviljade det på telefon direkt

Så jag tog alltså ett lån från banken som jag betalar av varje månad.  

• livsnjutare

Ja det bästa du kan göra är att ta lån på banken för det är lägre ränta. Jag tog med lån på 50 tusen och dom beviljade det. Du kan med om du har tur och mår fruktansvärt av det. Gå till någon psykolog och berätta hur du mår. Och få det av landstinget. Har en kompis som gjorde så.

• justme01

Ooh, jag hade inte ens tänkt på att man kan låna ifrån banken ha ha, tack!

livsnjutare, hur menar du att hon fick det? Fick hon då bröst gratis? Jag mår inte fruktansvärt dåligt utav det, men jag mår ju heller inte finemang! Antar att det beror på att jag är van med lite större bröst.

• livsnjutare

Ja hon fick sina bröst gratis :) jag skulle göra det egentligen. Jag hade säkert fått för jag hade bra anledning och mådde dåligt av det i nästan 10 år. Men eftersom dom som gör det på sjukhuset inte är jätte insatta i det så valde jag att betala det sj och gjorde det på en klinik i Landskrona. Dom gör det varje dag och kan se ut vad som passar bäst till just dig. Så vill man ha det ordentligt så ska man göra det privat.

Svar på tråden Bröstoperation på avbetalning?